Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،  در چارچوب هفته  نخست لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم نفت و گاز گچساران میزبان  تیم آوالان کامیاران  بود.

این دیدار که  روز گذشته به میزبانی گچساران در استادیوم شهدای صنعت نفت و گاز این شهر برگزار شد، زردپوشان گچساران با کسب نتیجه یک بر صفر  به پیروزی دست یافتند.

نفتی های گچساران گچساران با این پیروزی و کسب 3 امتیاز در رده دوم لیگ دسته دوم گروه الف قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته دوم این دوره از مسابقات به مصاف سپیدرود رشت خواهند رفت.

گفتنی است، اکنون هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برعهده جهانبخش جعفری مربی نام آشنای لیگ دسته دو و از  بازیکنان سابق پرسپولیس است.

 وی  دارای مدرک مربیگری A  از کنفدراسیون فوتبال آسیا و دارای مدرک مربیگری فوتبال در برزیل زیر نظر لوییس فیلیپ اسکولاری سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل است.

 جعفری دارای سابقه مربیگری در تیم های فوتبال  البدر بندرکنگ و صعود به لیگ دسته ۲ فوتبال کشور، سرمربی البدر بندر کنگ در لیگ ۲ و صعود به لیگ ۱ فوتبال کشور، سرمربی نفت امیدیه (قهرمان نیم فصل اول و حضور در جمع ۸ تیم جام حذفی)، راهیان کرمانشاه (لیگ آزادگان)، راه آهن تهران (لیگ آزادگان)،البدر بندر کنگ (لیگ آزادگان)،ملوان بندر انزلی (کمک مربی امیر قلعه نویی)،
کیمیا فرآیند تهران (کسب بیشترین امتیاز نیم فصل دوم)، بعثت کرمانشاه به مدت ۲ فصل (کسب بهترین نتایج تاریخ تیم بعثت در لیگ دسته دوم) و نفت امیدیه در نیم فصل دوم ( نجات نفت امیدیه از سقوط/ رساندن نفت امیدیه از رده چهاردهم به پنجم جدول) از سوابق این مربی است.

به گزارش فارس،  در این دوره از مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌هایی همچون علم وادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان،  ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امیدگناوه، ویستاتوربین تهران، و محتشم تبریز هم‌گروه است.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال نفت گاز سپیدرود رشت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نفت امیدیه لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با هدف آشنایی دانش آموزان با شغل‌های مختلف نمایشگاه آشنایی با مشاغل مختلف در گچساران برپا شد
جمالی افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف کمک به دانش آموزان برای آشنایی با حرفه و شغل‌های مختلف در همه مدارس استان برپا می‌شود.
وی ادامه داد: امسال در ۶۰ آموزشگاه استان نمایشگاه آشنایی با مشاغل برپا شده است.

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست