Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سالاری گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی در قالب نهمین دوره از رزمایش مواسات و همدلی در هرمزگان تدارک دیده شده که مجموعا تا به امروز ۳۳۵ هزار بسته به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع)، سردار « اباذر سالاری » در نهیمن مرحله از رزمایش مواسات و همدلی  اظهار کرد: در این مرحله ۳۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این ۹ مرحله از کمک‌های مومنانه بیش از ۳۳۵ هزار بسته معیشتی با ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان تهیه شده است که به همت مردم، نهادهای حمایتی و سپاه شکل گرفته است.
 


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان این که کارگاه‌های ویژه اشتغال آفرین نیز در ماه‌های اخیر با همت بسیج سازندگی و اصناف شکل گرفته که آن دسته از عزیزانی که بیکار شده‌اند، بتوانند در این بستر مشغول به کار شوند، خاطرنشان کرد: تولید البسه با قیمت مناسب و تعمیر وسایل سرمایشی در این دو کارگاه اخیر هدف گذاری شده است.
 

سردار سالاری عنوان کرد: این کارگاه‌ها با قیمت مناسب و بعضا به صورت رایگان ارائه خدمت خواهند کرد تا بتوانند در این شرایط کرونایی، باری از دوش مردم عزیز استان برداشته باشند.

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های معیشتی رزمایش مواسات فرمانده سپاه امام سجاد ع هزار بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس

 در این مراسم از ۵۰ خانواده شهید جامعه اطلاعاتی استان تجلیل شد.

علی اکبر بوستانی مدیرکل اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات هرمزگان در این مراسم گفت: زندگی و منش مؤمنانه شهدا در تاریخ جاودانه و الگوی مردم است.

 بوستانی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی شد تا یاد و نام شهدایی که همیشه گمنام برای حفظ و صیانت از کشورمان مجاهدت کردند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ راه جوانان امروز هستند که با از خود گذشتگی، امنیت و اقتدار را برای جامعه به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شهیدان نور هستند و ما به دنبال تربیت نیرو‌های مؤمن و میثاق مجدد با آنان هستیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی آنان عنوان کرد و گفت: مصداق بارز جهاد تبیین را باید در برگزاری این یادواره‌ها جستجو کرد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضای سپاه هم در این مراسم گفت: ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک کردند و بین اسرای عراقی افرادی از ۱۱ ملیت حضور داشتند.

سردار بلالی افزود: امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت و صیانت از منطقه در دستان نیرو‌های سپاه و ارتش است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد