Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-به همت هیئت دانشجویی محبان حضرت زهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پرستاران بیمارستان کودکان بندرعباس تقدیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و به همت هیئت دانشجویی محبان حضرت زهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از پرستاران بیمارستان کودکان بندرعباس تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه که عصر روز یکشنبه و با حضور معاونت محترم دانشگاه و معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد، دانشجویان هیئتی این دانشگاه با اهدای هدایایی از زحمات کادر درمان تقدیر کردند.

پرستاران زنجانی رزمندگان خط مقدم مقابله با کرونا + تصاویرمسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ صابرین: پرستاران در خط مقدم جهاد هستندگفت و گوی خواندنی تسنیم با پرستار دوران دفاع مقدس / جانفشانی های جبهه و جنگ را امروز مدافعان سلامت زنده کردند

عکس از سمانه جیشی 

انتهای پیام/868/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»

به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!

به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.

پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901037

دیگر خبرها

  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد