Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، موسی خلیل اللهی روز دوشنبه در نشست بررسی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، افزود: در صورتی‌که فردی در شهرک های صنعتی زمینی را تحت عنوان ایجاد واحد تولیدی خریداری کند باید به ‌صورت رسمی متعهد شود که پیش از احداث و راه اندازی واحد تولیدی و صنعتی حق واگذاری زمین‌های خریداری‌ شده به هر عنوانی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در غیر این صورت و در صورت واگذاری واحد مربوطه، معامله انجام‌ شده باطل است.

خلیل اللهی اظهار داشت: با توجه به هزینه‌های صرف شده در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی،  دادگستری استان موضوع خرید و فروش‌هایی که منجر به تولید و اشتغال نمی ‌شود را به دقت رصد می کند و به ‌هیچ‌ عنوان اجازه چنین معاملاتی را نخواهد داد.

وی با اشاره به برنامه‌های تحولی قوه قضائیه، یادآور شد: یکی از برنامه‌های تحولی قوه قضائیه در کنار مبارزه با مظاهر فساد، حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و تولید و به‌تبع آن اشتغال است که در این راستا دادگستری آذربایجان شرقی با تمام توان و امکانات خود وارد میدان شده است.

خلیل اللهی ادامه داد: برنامه های دستگاه قضایی حمایت جدی و همه جانبه از واحدهای تولیدی و مشروع و مولد می باشد که وسیله اشتغال جوانان این مرز و بوم را فراهم می کنند و در این راستا با هر گونه تعطیلی واحدها مخالفت می کنیم.

وی گفت: اقدامات و تلاش های دادگستری آذربایجان شرقی از سرمایه گذاری مشروع و تولید ادامه خواهد داشت و این مساله تنها شعار نیست بلکه برنامه راهبردی ماست که رئیس قوه قضائیه ترسیم کرده اند و ما نیز مکلف به اجرای آن هستیم.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان شرقی تغییر کاربری اراضی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان شرقی تغییر کاربری اراضی دادگستری آذربایجان شرقی تغییر کاربری اراضی اخبار کنکور دادگستری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اصغر جهانگیر در جریان سرکشی بخش‌های مختلف دادگستری و دادستانی کیش از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت.

وی با حضور در میز خدمت دادگستری با مراجعه کنندگان گفتگو و دستور لازم برای تسریع و کمک به حل پرونده‌های آنها را صادر کرد.

سخنگوی قوه قضائیه با تعدادی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه‌های کیش نیز دیدار کرد.

اصغر جهانگیر در این دیدار گفت: رشته حقوق باید کاربردی و متناسب با تخصص‌های روز جامعه متحول شود.

دانشجویان هم دغدغه‌های خود را در خصوص مباحث مالیاتی، حمایت از سرمایه گذاری، امنیت، عفاف و حجاب، اجرای صحیح قانون اساسی و چالش‌های پیش روی تولید را با سخنگوی قوه قضاییه مطرح کردند.

سخنگوی قوه قضائیه امروز از دادگاه علنی بر خط دادگستری کیش نیز دیدن کرد.

اصغر جهانگیر گفت: دادگاه‌های برخط یکی از نیاز‌های مهم قوه قضائیه بود که به تحقق پیوست.

وی خاطرنشان کرد: در صد و پانزده سال گذشته سیزده هزار قانون نوشته شده است و بسیاری از آنها در تعارض است و راه طولانی برای ساماندهی آنها وجود دارد.

خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود