Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی افروس روز دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی دزفول افزود: امروزه یکی از مهمترین شاخص‌های تعالی جامعه دانایی ناشی از دستیابی به نتایج پژوهش‌های مهم در حوزه‌های مختلف علوم است.
وی ادامه داد: دولت و دستگاه‌های اجرایی و خصوصی باید زیرساخت‌های لازم را برای اجرای پژوهش‌های کاربردی در دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقات فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حرکت روی مرزهای دانش و تاکید مسائل علمی موجود و روز جامعه در سطح ملی و بین‌المللی را از وظایف مهم دانشگاهیان در حوزه پژوهش دانست و گفت: تلاش شود با انجام تحقیقات تقاضا محور ضمن رفع نیازهای کشور در زمینه اختراعات و توجه ویژه به نوآوری و فناوری، سنگ بنای آینده شرکت‌های بزرگ و دانش بنیان را تضمین کرد.

افروس با تبریک هفته پژوهش این هفته را فرصتی مغتنم برای بازخوانی ماموریت‌های دانشگاه دانست و گفت: امروزه دانشگاه‌ها موظفند در حیطه‌ وظایف خود به کارآفرینی و نوآوری بپردازند تا دانشجویانی کارآفرین تربیت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول اظهارداشت: این دانشگاه به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های تراز اول کشور برای رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم برنامه‌ریزی و حرکت کرده و با وجود مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا، گام‌های شایسته‌ای در این زمینه برداشته است.
پژوهشگران نمونه در بخش استادان،کارکنان و دانشجویان در این آیین تجلیل شدند.

همچنین رویا عصاره به عنوان پرستار نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول معرفی و تجلیل شد.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش دزفول خوزستان دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش دزفول خوزستان اخبار کنکور دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان «افق تحول دانشگاه ۲ » با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر همایون معاون علوم‌انسانی و هنر و مدیران و اعضای گروه کشوری معماری و شهرسازی سراسر کشور از ساعت ۱۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در واحد شاهرود دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096922

دیگر خبرها

  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه