Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک راننده کامیون با انتقاد از هجمه هایی که در چند ماه اخیر علیه رانندگان صورت گرفته است، متنی را خطاب به مردم در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش تین نیوز، علیرضا سمنانی در بخشی از متنی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، نوشت: اخیرا و در رسانه ملی (صداوسیما)، به رانندگان فهیم و زحمت کش توهین و افترایی بزرگ روا داشته شد، در ایامی که همه ضعف مدیریتی حاکم بر عرضه نهادهای دامی، تورم گوشت و مرغ و تخم مرغ را رصد می کردند، به ناگاه و در ادامه توطئه علیه رانندگان و کامیونداران کشور، با تولید 2 برنامه صوتی و تصویری به صورت مصاحبه، آبروی زحمت کشان و خادمان به ملت و میهن به سخره گرفته و علت تورم، افزایش کرایه حمل عنوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش رانندگان به اظهارات مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام+ فیلم صدا و سیما بار دیگر مقابل کامیونداران قرار گرفت+ فایل صوتی

این راننده کامیون خطاب به مردم نوشت: هموطن گرامی ما رانندگان و کامیونداران کشور، خود بخشی از این جامعه و کشوریم، در این جامعه زندگی و تورم شدید را لمس می کنیم، صنف حمل و نقل و کامیوندارانِ ورشکسته، خود، سوختهِ مدیریت ناصحیح مسئولان در سال های گذشته و تورم دلاری بوده و هستند، اصلاح کرایه حمل، فقط و فقط جبرانِ کننده هزینه های حمل بوده و هست و متاسفانه نرخ سود سرمایه گذاری در روش جدید تعیین کرایه، فقط سه درصد است. آیا شما و هر سرمایه گذار دیگری حاضرید با نرخ سود سه درصد در این بخش سرمایه گذاری یا به فعالیت ادامه دهید؟

وی عنوان کرد: در مصاحبه ها، دلیل افزایش نرخ گوشت مرغ وتخم مرغ را افزایش کرایه معرفی کردند، از همه فعالان اقتصادی سوال داریم، کرایه حمل در تولید تخم مرغ چقدر است؟ کرایه  حمل در تولید یک کیلو گوشت مرغ چقدر است؟ (با ارسال آنالیز تولید به ملت شریف ایران، گزارش دهید)

سمنانی افزود: در مصاحبه ای دیگر، از اختلاط  نهادهای دامی صحبت و به رانندگان و کامیونداران اشاره شد که مورد اعتراض همکاران در سراسر کشور گرفت. به اطلاع می رسانم طبق آمار مدیرکل حمل کالای کشور، سالانه میلیون ها تن کالا در کشور در حال جابجایی توسط امانت داران حمل و نقل جاده ای است و برطبق تصاویر و فیلم های ارسالی، این اختلاط در مبدا بارگیری و به دلیل مشکلات ناشی از انبارداری و یا حمل از کشور مبدا بوده است.

وی در بخش دیگری از مطلب خود با تاکید بر این که قشر راننده دنبال حق خویش بوده و هست و خواهد بود و به هتاکان به این صنف، اجازه توهین و افترا نمی دهد، گفت: دلیل افزایش قیمت ها را در جای دیگر همچون سواستفاده کنندگان و کاسبان تحریم، مدیریت ضعیف مدیران، ضعف نهادهای نظارتی و دلالان اختصاصی و انحصاری باید جستجو کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: صدا و سیما کرایه حمل بار راننده کامیون رانندگان و کامیونداران افزایش قیمت کالاها کرایه حمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش قدس آنلاین، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و میزان تولید برگ سبز چای شمال کشور، اظهار داشت: اکنون تولید چای در سطح ۲۲ هزار هکتار از اراضی شمال کشور به ویژه در استان گیلان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر بخشی از اراضی چای شمال کشور احیا شده است اظهار داشت: تقریباً ۶ هزار هکتار اراضی چای غیرفعال دیگر در شمال کشور داریم که با مدیریت و اقدامات حمایتی می‌توان آنها را نیز احیا کرد.

رئیس سازمان چای کشور خاطرنشان کرد: اکنون سطح زیرکشت چای شمال کشور به ۲۲ هزار هکتار رسیده که در سال‌های گذشته این میزان حدود ۱۵ هزار هکتار بوده است.

جهان ساز گفت: اکنون قیمت مصوب هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک ۱۸ هزار تومان و برگ سبز چای درجه دو ۱۵ هزار تومان تعیین شده که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که سال گذشته قیمت خرید هر کیلوگرم برگ سبز چای درجه یک ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان و برگ سبز چای درجه دو ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.

رئیس سازمان چای کشور تصریح کرد: امسال قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای متناسب با هزینه‌های تمام شده تولید و نرخ تورم متناسب‌سازی شده است و با توجه به شرایط اقتصادی و صرفه بازار کارخانه‌ها برای حمایت از چایکاران ممکن است این محصول را بیش از مبلغ مذکور خریداری کنند.

آغاز خرید برگ سبز چای از نیمه اردیبهشت ماه

جهان ساز گفت: برداشت برگ سبز چای همه ساله اوایل اردیبهشت ماه انجام می‌شود امسال به دلیل شدت بارندگی‌ها و سرد شدن هوا این مهم به تعویق افتاده است.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد برداشت برگ سبز چای از اواسط اردیبهشت ماه انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست