Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شرکت عمران شهرهای جدید، «حبیب‌اله طاهرخانی» با اعلام این خبر، افزود: این بزرگراه به طول ۲۰ کیلومتر با برخورداری از هشت دهنه پل بسیار بزرگ افتتاح و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی ادامه‌داد: بزرگراه تبریز- سهند با کاهش فاصله مکانی و زمانی بین دو شهر مذکور تا ۱۰ دقیقه، موجب صرفه‌جویی در مصرف سوخت، کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی و ارتقای کیفیت ایمنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته طاهرخانی، این پروژه نه فقط جذابیت سکونت در شهر جدید سهند را بالا می‌برد، بلکه به رونق اقتصادی در این شهر جدید نیز کمک خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، طرح ساخت آزادراه تبریز - سهند در سال ۸۷ تصویب شد اما تا مدت‌ها پیشرفت چندانی نداشت که پس از آغاز سرمایه‌گذاری شرکت احداث، نگهداری و بهره برداری آزادراه تبریز - اندیشه - شهر سهند در دولت «تدبیر و امید» از اسفند سال ۹۶ روند اجرای آن شدت گرفت.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران افتتاح طرح محمد اسلامی توسعه اقتصادی وزارت راه و شهرسازی آزادراه تهران شمال سهند شرکت عمران شهر جدید سهند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران افتتاح طرح محمد اسلامی توسعه اقتصادی وزارت راه و شهرسازی آزادراه تهران شمال سهند شرکت عمران شهر جدید سهند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران افتتاح طرح محمد اسلامی توسعه اقتصادی وزارت راه و شهرسازی آزادراه تهران شمال سهند شرکت عمران شهر جدید سهند اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی