Web Analytics Made Easy - Statcounter

تأمین امنیت خودرو به یکی از اصلی‌ترین دغدغه افراد تبدیل‌ شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام جی پی اس خودرو، هر ۲۷ ثانیه یک سرقت خودرو در ایران انجام می‌گیرد و سارقان همیشه آماده هستند تا از کوچک‌ترین نقطه‌ضعفی در امنیت خودرو استفاده کنند. با این حساب صاحبان خودرو کار سختی برای محافظت از دارایی ارزشمند خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوئیچ مخفی و دزدگیر از جمله رایج‌ترین راه‌های محافظت از خودرو هستند.

اما دزدگیر بهتر است یا سوئیچ مخفی؟ آیا این سیستم‌های ضد سرقت به‌تنهایی می‌توانند عامل بازدارنده‌ای در مقابل سرقت خودرو باشند؟ احتمالا نه. ما تصور می کنیم بهترین راه حل گزینه دیگری است که کمتر در مورد آن صحبت شده است. اگر به دنبال بهترین راه برای تأمین امنیت خودروی خود هستید در ادامه این متن همراه ما باشید.

سوئیچ مخفی چیست؟ جلوگیری از روشن شدن خودرو

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های تأمین امنیت خودرو و پیشگیری از سرقت ماشین، استفاده از سوئیچ مخفی است. همان‌طور که از نام آن پیداست، سوئیچ مخفی یک سوئیچ اضافه است که در جایی خاصی از خودرو و دور از چشم نصب می‌شوند.

این سوئیچ در مسیر برق‌رسانی احتراق یا کوئل خودرو قرار می‌گیرد. به‌ این‌ ترتیب تا زمانی که سوئیچ غیرفعال باشد، برق‌رسانی به کوئل انجام نخواهد شد و امکان روشن کردن خودرو نیز وجود ندارد.

این روش تا چند سال پیش محبوب‌ترین راه جلوگیری از سرقت خودرو به‌حساب می‌آمد. اما در حال حاضر بسیاری از سارقان راه‌های پیدا کردن سوئیچ مخفی و از کار انداختن آن را آموخته‌اند.

به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به سراغ روش‌های کارآمدتر بروند. اگر به دنبال یک روش مدرن برای جلوگیری از سرقت خودرو هستید، ردیاب خودرو بهترین گزینه برای شما است.

تفاوت سوئیچ مخفی و دزدگیر؛ کدام بهتر است؟

علاوه بر سوئیچ مخفی، دزدگیرها نیز یکی دیگر از روش‌های قدیمی و شناخته‌شده برای جلوگیری از سرقت خودرو هستند. تفاوت‌های زیادی بین این دو روش برای تأمین امنیت خودرو وجود دارد. سوئیچ مخفی تنها می‌تواند از روشن شدن خودرو جلوگیری کند، اما دزدگیر سیستم پیچیده‌تری است که وظیفه جلوگیری از ورود سارقان به خودرو را بر عهده دارد.

دزدگیرها با استفاده از سنسورهای حرکت، فشار و صدا می‌توانند ورود ناخواسته به خودرو را تشخیص دهند و با آلارم دادن، شما را از سرقت خودرو آگاه کنند. با اینکه انواع مختلفی از دستگاه‌های دزدگیر وجود دارد اما تقریباً نحوه کار همه آن‌ها به همین شکل است.

با توجه به وظایفی که این دو سیستم بر عهده دارند، استفاده از دزدگیر بهتر است یا سوئیچ مخفی؟ این همان سؤال اصلی است که بسیاری از افراد با آن روبه‌رو می‌شوند. دزدگیر یک عامل بازدارنده برای ورود به خودرو است، اما نمی‌تواند به‌تنهایی از سرقت خودرو جلوگیری کند.

در مقابل نیز سوئیچ مخفی تنها جلوی روشن شدن ماشین را می‌گیرد و نمی‌تواند شما را از ورود سارق به خودرو آگاه کند. هر دو مزایا و معایبی دارند با این‌ حال هیچ‌ یک بهترین گزینه برای تأمین امنیت خودرو نیستند.

آیا سوئیچ مخفی می‌تواند امنیت خودرو را تأمین کند؟

سوئیچ مخفی معایب زیادی دارد و نمی‌تواند به‌تنهایی باعث جلوگیری از سرقت خودرو شود. این سیستم قدیمی در خودروهای قدیمی که سیستم برقی ساده‌ای داشتند به‌راحتی قابل‌ نصب بود. اما در خودروهای جدید، اضافه کردن یک سوئیچ و سیم‌کشی اضافه می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند.

علاوه بر این، محل مخفی کردن سوئیچ نیز تقریباً برای همه افراد مشخص است و سارقان به‌خوبی می‌دانند که باید در کدام قسمت از خودرو به دنبال سوئیچ‌های مخفی‌ شده باشند. به‌ این‌ ترتیب پیشنهاد می‌کنیم به دنبال روش‌های نوین مانند استفاده از ردیاب خودرو باشید که می‌توانند به ضد سرقت شدن خودرو شما کمک کنند.

با استفاده از ردیاب ماشین امنیت خودرو را به ۱۰۰ برسانید

با توجه به مشکلات فراوانی که سیستم‌های قدیمی ضد سرقت مانند دزدگیر و سوئیچ مخفی دارند، به‌تنهایی نمی‌توانند از سرقت خودرو شما جلوگیری کنند. در مقابل ردیاب‌های ماشین سیستم‌های جدیدی هستند که می‌توانند به‌صورت صد درصدی از دارایی ارزشمند شما محافظت کنند. ردیاب‌ها می‌توانند کار دزدگیر و سوئیچ مخفی را به‌صورت همزمان انجام دهند.

این دستگاه‌های کوچک به‌صورت مخفی و دور از دسترس در خودرو نصب می‌شود. خوشبختانه ردیاب را در بیشتر نقاط خودرو می توان جایگذاری کرد، بنابراین امکان پیدا کردن آن توسط سارقان در زمان سرقت غیر ممکن است.

ردیاب ها هم دزدگیر هستند، هم سوییچ مخفی!

دزدگیر و سوئیچ مخفی به دلیل قدیمی بودن و محدودیت‌های زیادی که دارند در حال از دست دادن محبوبیت خود هستند. علاقه دارید با دنیای امکانات ردیاب ها آشنا شوید؟ با استفاده از ردیاب‌های پیشرفته می‌توانید کنترل خودرو را از راه دور به دست بگیرید و در صورت نیاز، موتور ماشین را از طریق نرم‌افزار موبایلی یا پنل اینترنتی خاموش کنید.

همچنین می‌توانید در هرلحظه از باز بودن درب‌های خودرو، روشن بودن موتور و ورود ضربه به ماشین آگاه شوید. نکته مهم‌تر این است که فرقی ندارد چقدر از ماشین فاصله دارید همواره کنترل آن در اختیار شما است و می‌توانید از محل دقیق خودرو در روی نقشه با خبر شوید.

به این موارد ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای مانند ارسال پیام کمک در ردیاب‌های فندکی مخفی و حتی قابلیت شنود را استفاده کنید. با استفاده از یک دستگاه شنود و ردیاب باکیفیت امنیت خودرو را به ۱۰۰ برسانید.

آشنایی با بهترین فروشگاه های آنلاین ردیاب ماشین اصل در ایران

حالا که با ویژگی های بی نظیر ردیاب خودرو آشنا شدید بد نیست شما را با چند مورد از بهترین فروشگاه های فروش آنلاین ردیاب خودرو نیز آشنا کنیم. در این وبسایت ها می توانید انواع ردیاب خودرو را با بهترین کیفیت تهیه کنید و مطمئن باشید که کالای اصل خریداری می کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت جی پی اس خودرو (gpskhodro.com)، با کیفیت‌ترین ردیاب‌های خودرو را با قیمتی مناسب تهیه کنید و دیگران هیچ‌گاه نگران سرقت خودروی خود نباشید.

یکی دیگر از وبسایت های فعال در این زمینه، ایران رهیاب است. در این وبسایت علاوه بر انواع ردیاب های خودرویی می توانید انواع دیگر ردیاب را نیز خریداری کنید. ردیاب هایی که بسیار کاربردی هستند و در موارد مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

برای دسترسی به این وبسایت ها کافیست نام آن ها را در گوگل جستجو کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید ردیاب خودرو دزدگیر جی پی اس خودرو جلوگیری از سرقت خودرو تأمین امنیت خودرو سوئیچ مخفی ردیاب خودرو ترین راه ردیاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل