Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:22:15 GMT

چالش های بزرگسالان در یادگیری زبان

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۶۸۴۲

چالش های بزرگسالان در یادگیری زبان

امروزه نیاز به یادگیری زبان انگلیسی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موسسه زبان دهخدا، با پیشرفت سریع تکنولوژی در تمامی جنبه ها و با توجه به نزدیک تر شدن ارتباطات بین المللی با کشورهای دیگر و نیاز به اطلاع داشتن از وضعیت کشورهای دیگر برای تصمیم گیری در اکثر زمینه ها و همچنین پیشرفت در زمینه های تحصیلی و کاری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. . برای داشتن یک زندگی بهتر ضرورت یادگیری زبان انگلیسی را بیشتر کرده است.

در نتیجه دوره های مختلف زبان انگلیسی با توجه به نیاز افراد برگزار می شود که یکی از این نوع دوره های آموزش زبان انگلیسی، دوره های ترمیک زبان انگلیسی بزرگسالان است.

آیا آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان دشوار می باشد؟

جواب این سوال بسیار ساده است. خیر. زیرا برخلاف باور بسیاری از افراد که آموزش را مختص به دوران کودکی و نوجوانی می دانند آموزش زبان برای بزرگسالان به دلیل یک سری شرایط بسیار راحت تر می باشد.

افراد بزرگسال البته منظور از بزرگسال افراد بالای ۱۷ سال است حتی در سنین بالای ۳۰ سال نیز با توجه به تجربه یادگیری زبان در دوران مدرسه و دانشگاه، توانایی خواندن و نوشتن، توانایی برقراری ارتباط موثر در محیط های مختلف بواسطه نیاز خود از یادگیری زبان کار راحتی را برای یادگیری زبان خواهند داشت.

منابع دوره های ترمیک زبان انگلیسی بزرگسالان

کتاب ها و منابع آموزشی و کمک آموزشی متعددی جهت آموزش زبان انگلیسی ویژه بزرگسالان توسط انتشارات معتبر در دنیا تهیه شده و در موسسات و آموزشگاه های کشور استفاده می شود. بسیاری از این منابع تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و صرف سیاست های آموزشی هر موسسه انتخاب شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

از بهترین منابع مورد استفاده در موسسات زبان برای دوره های ترمیک زبان انگلیسی بزرگسالان می توان به کتاب معتبر و بروز آمریکن انگلیش فایل American English File، کتاب اسمارت چویس Smart Choice، تاچ استون TouchStone، فور کرنرز Four Corners و Passages به عنوان کتاب اصلی آموزش زبان بزرگسالان اشاره کرد.

سطوح مختلف دوره های ترمیک زبان انگلیسی

دوره های ترمیک زبان انگلیسی شامل شش سطح می باشد که هر سطح توسط یک کتاب جداگانه تدریس خواهد شد.

سطح پایه Starter: در این سطح زبان آموزان با مفاهیم پایه زبان انگلیسی و استفاده زبان برای کارهای ساده روزمره آشنا خواهند شد.

سطح مبتدی Basic: در این سطح زبان آموزان با زمان های اولیه زبان انگلیسی آشنا می شوند و کاربرد آن ها را در زمان حال و گذشته و آینده یاد گرفته و همچنین در مورد نحوه بیان زمان، اعداد، فصول و موارد دیگر آشنا می شوند.

سطح پیش متوسطه Pre-Intermediate: در این سطح زبان آموزان مفاهیم اولیه زبان انگلیسی را به صورت کامل تر آموزش دیده و با نحوه استفاده صفات، قیدهای مختلف مثل زمان و مکان آشنا می شوند.

سطح متوسطه Intermediate: در این سطح زبان آموزان با نحوه جمله سازی به صورت شرطی، ساخت جمله برای بیان تجربیات در گذشته و صفات توصیفی و تفضیلی و موارد دیگر نظیر نوشتن نامه یا ایمیل به صورت رسمی و مقالات به صورت بیان نقطه نظر آشنا خواهند شد.

سطح فوق متوسطه Upper-Intermediate: در این سطح زبان آموزان با نحوه ساخت جملات پسیو و تکمیل کردن جملات شرطی برای استفاده در حالت گذشته و موارد دیگر از قبیل نوشتن نامه اعتراضی و ساخت جملات التزامی آشنا خواهند شد.

سطح پیشرفته Advanced: این سطح برای زبان آموزان به عنوان سطح تکمیلی مطالب گذشته بوده و نکات تکمیلی برای استفاده زبان در مواقع خاص از مطالب آموزش دیده را تشکیل می دهد.

دوره های تخصصی ترمیک زبان انگلیسی بزرگسالان در آموزشگاه زبان دهخدا

دوره های ترمیک زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان دهخدا به صورت دو روز در هفته در ۱۴ جلسه ۹۰ دقیقه ای به شکل حضوری و آنلاین برگزار می شود. آموزشگاه زبان دهخدا با سابقه بیش از یک دهه آموزش زبان و بهره گیری از بهترین و مجرب ترین اساتید زبان انگلیسی آشنا با روش های نوین و خلاقانه آموزش به صورت مکالمه محور و با استفاده از فیلم، سریال، موزیک و بازی به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی به برگزاری کلاس ترمیک زبان انگلیسی بزرگسالان می پردازد.

منابع مورد استفاده در این دوره ها کتاب آمریکن انگلیش فایل American English File به عنوان کتاب اصلی در نظر گرفته شده و در کنار این کتاب اصلی از کتاب های کمک آموزشی همچون آکسفورد ورد اسکیلز Oxford Word Skills و کتاب های داستان براساس سطح آموزش زبان آموزان بهره گرفته می شود.

در پایان هر ترم امتحانات منظم و استاندارد به صورت کتبی و در پایان هر دوره یک امتحان جامع شفاهی برای بررسی روند پیشرفت آموزش زبان آموزان و برنامه ریزی بهتر آموزشی برای بهبود پیشرفت یادگیری زبان آموزان برگزار می شود. در پایان دوره ترمیک زبان انگلیسی این آموزشگاه به زبان آموزان مدرک معتبری را زیر نظر وزارت آموزش و پرورش اعطا خواهد کرد.

تمامی کلاس های آموزشی حضوری و آنلاین به صورت مستمر توسط سوپروایزرهای دپارتمان زبان انگلیسی موسسه زبان دهخدا نظارت می شود و همچنین اساتید در پایان هر جلسه آموزشی موظف به ارائه گزارش عملکرد آن جلسه از زبان آموزان به کادر آموزشی برای آگاهی بخشی از روند کلاس و پیشرفت یادگیری زبان آموزان است.

این دوره ها به صورت گروهی، نیمه گروهی، خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود و در حال حاضر کلاس های حضوری با کمترین تعداد زبان آموز با رعایت پروتکل های بهداشتی در آموزشگاه در کنار کلاس های آنلاین برگزار می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسسه زبان دهخدا سطح زبان آموزان آموزشگاه زبان برگزار می شود یادگیری زبان آموزش زبان زبان دهخدا دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا