Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور دکتر ربیعی سخنگوی دولت و مهندس شکری شهردار منطقه 13و جمعی از مسئولان در محوطه بیمارستان شهید دکتر لواسانی برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ؛ این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه بیمارستان شهید دکتر لواسانی اجرا شد و 18 نفر از پرستاران بیمارستان‌های شهید لواسانی، فجر و بوعلی به عنوان نمونه در جایگاه حاضر شده و هدایای خود را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم مجتبی شکری، شهردار منطقه 13 ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و رساندن پیام تبریک دکتر حناچی شهردار تهران به پرستاران، جان‎فشانی‌های مدافعان سلامت در روزهای کرونایی و به شباهت آن با تلاش‌ کادر درمان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: روحیه جهادی و ایثارگری بارزترین شباهتی است که میان این دو مقطع تاریخی وجود دارد و به نوبه خود دست کسانی را که در این راه خدمت می‌کنند می‌بوسم.
او ادامه داد: بدون تردید قهرمانی، ایثارگری و فداکاری پرستاران در این برهه از زمان مانند دوران جنگ تحمیلی در تاریخ ثبت خواهد شد.
او تأکید کرد: ما و همه مردم همیشه قدردان زحمات این گروه هستیم و خداقوت اعلام می‌کنیم و بازوان شما را به گرمی می‌فشاریم. افتخار می‌کنیم که جزئی از این گروه و کمک حال باشیم.
دکتر ربیعی ، سخنگوی دولت به عنوان دیگر سخنران این مراسم در جمع پرستاران گفت: امروز اینجا حضور دارم تا به پرستارانی که در این ده ماه از روح و جانشان مایه گذاشتند، قدردانی از طرف دولت را ابلاغ کنم. من فکر می‌کنم تاریخ هر جامعه‌ای ورق زدن تقویم آن نیست، بلکه اتفاقات مهم، تاریخ آن جامعه را رقم می‌زند، هر جامعه‌ای هم تاریخش توام با اتفاقات در هر برهه است و آن اتفاقات نقاط عطف هر جامعه هستند و هر دوره، قهرمانان خودش را داشته است.
در این مراسم، 18 پرستارنمونه از بیمارستان های شهید لواسانی ، فجر و بوعلی تجلیل شدند.
همچنین اجرای گروه موسیقی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره بانوی مهر و ماه که با ابتکار منطقه13و ویژه بانوان دارای افراد معلولیت بود، اهدای گل و ادای احترام به شهدای مدافع سلامت از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران

به گزارش خبرآنلاین، آنان خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ حق‌الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»

به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!

به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.

پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901037

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی