Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یکم دی‌ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۸۹۶۰....۹۱۶: سلام توروخدا آزمون دی ماه راعقب بیندازید به فکر آن‌هایی که درگیرکروناهستند ونمی‌توانند با تمرکزکامل امتحان بدهند باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۸۹۶۰....۹۱۶: سلام توروخدا صدای ما را به مسئول ستاد کرونا برسانید شرایط آزمون استخدامی را در این شرایط نداریم ما وخانواده‌هایمان را درک کنند.ممنونیم.

۳۹۴۶....۹۹۳: با سلام درخواست تعویق آزمون استخدامی دی ماه را داریم. لطفا پیگیری کنید.

۶۳۸۳....۹۱۶: سلام خواهشا پیگیری کنید آزمون فراگیر هشتم به تعویق بیفتد برگزاری آزمون نیم میلیون نفری در این شرایط جان ما و خانواده‌هایمان را به خطر می‌اندازد حوزه‌ها را زیاد کردند، ولی امکان ویرایشی نگذاشتند. دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود مثل آزمون ارشد که خیلی‌ها مبتلا شدند آزمون ما ۵۶۰هزار داوطلب به خدا همه بلاتکلیفیم خواهشمندم پیگیری کنید.

۲۷۹۲....۹۱۴: باسلام خواهشمندیم در مورد کاهش قیمت کارخانه خودرو در سه ماهه چهارم را پیگیری نمایید با توجه به این که قیمت خودرو رو به کاهش است. با تشکر

۱۴۹۷....۹۱۸: با سلام یک سال است وانت نیسان ثبت نام کردم تحویل مرداد سال گذشته بوده است ۵ماهه فاکتور شده هرچه پیگیر می‌شویم هیچ‌کس جوابگو نیست الان که سال۹۹درحال تمام شدن است واقعا مردم باید چه کار کنند خواهش می‌کنم رسیدگی کنید ممنون

۹۰۹۶....۹۱۹: تو روخدا پیگیری کنید ۳ ماه است سهام عدالت گذاشتیم کارگزاری ۳۰ درصد بفروشد هروقت تماس می‌گیریم دولت جلوی فروش سهام را گرفته توروخدا دراین شرایط معیشتی نیازداریم.

۲۵۵۸....۹۱۱:با سلام... لطفا در مورد آزمون استخدامی فراگیر هشتم پیگیری کنید و صدای مارو به گوش مسئولین مربوطه برسانید... امتحان را به زمان بهتری موکول کنید غالب هوای سرد در اکثر نواحی کشور، عدم تهویه، جابه جایی و بعضا مسافت‌های زیاد تا حوزه‌های امتحانی، وجود شب یلدا و ناقل شدن افراد و نشان دادن اثرش تقریبا در موقع امتحان شکننده بودن شرایط و نارنجی بودن اکثر نواحی کشور و دلایل دیگری که ایجاب می‌کند زمان امتحان به موقعیت بهتری موکول شود... لطفا رسیدگی کنید... و ما را ازین نگرانی برای خودمان و خانواده هایمان نجات دهید.

۰۱۳۴....۹۱۳: با سلام، لطفا پیگیر لغو آزمون استخدامی دی ماه باشید هم هوا سرد است هم باران و هم تداخل با آزمون‌های دانشگاه و هم کرونا

۶۳۸۲....۹۱۷: باسلام واحترام خدمت ریاست محترم کار رفاه وامور اجتماعی احتراما به عرض میرساند اینجانب حقیر تحت پوشش سازمان بهزیستی شهرستان آباده استان فارس می‌باشم، ولی ۱۲۰ تومان درکارت اینجانب واریز نشده است خواهشمند است پیگیری نمایید باتشکر

۱۲۸۶....۹۳۳: با سلام از مسؤلان آموزش وپرورش بخواهید که معلمان چه گناهی کردند که از اسفند ۱۳۹۸ تا الان که ۳۰ آذر ۹۹-می باشد یک ریال اضافه کار نیرو‌های رسمی را پرداخت نکردند یکی از فرهنگیان شاغل خراسان جنوبی

۶۸۵۲....۹۹۰: سلام لطفا پیگیری کنید آزمون استخدامی به تعویق بیفتد. با این شرایط کرونا و سرما دی ماه با جان ما و خانواده هایمان بازی می‌کنند. تو رو خدا پیگیر باشید.

۳۲۳۰....۹۱۳:سلام به مناسبت روز پرستار خواهشمندیم یک گزارش هم از شهرک سلامت بردسیر تهیه کنید، چون بنا بود در ایام ولادت حضرت زینب و روز پرستار بعد از۲۰ سال زمین‌های این شهرک را تحویل دهند، اما بازهم خبری نیست.

۰۰۶۷....۹۱۵: سلام من کارگرساختمانی هستم و یک ماه هست بیکارم پول بیمه ام را از یارنه‌ام می‌ریزم، چون یک برج نریزم بیمه ام راقطع می‌کنند مجبورازخرجی بچه هایم بیمه راپرداخت کنم شما می‌گویید بیمه پردازهستید و شامل شما نمی‌شود خواهشا به فکرکارگرساختمانی که حقوق ثابت ندارند باشید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان آزمون استخدامی پیگیری کنید دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جارنیوز، این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود،سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود