Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@20:26:41 GMT

عکس ؛ ستاره تراکتور به اوج بازگشت

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۷۱۶۹

عکس ؛ ستاره تراکتور به اوج بازگشت

محمد رضا اخباری دوباره به یک دروازه بان ششدانگ تبدیل شده است؛ مرد شماره یک در تیم تراکتور که یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جدید بازی ها بشمار می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد رضا اخباری که در یکی دو فصل گذشته فروغ نداشت و البته در بازی های زیادی در تراکتور ذخیره رشید مظاهری نشست به نظر می رسد دوباره خود را پیدا کرده و به روزهای خوب نزدیک می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا اخباری بدون شک به توجه به قد و قامت خوبی که دارد و هم چنین تکنیک گلری می تواند یکی از بازیکنان تاثیر گذار تراکتور در فصل جاری باشد کما اینکه در هفته های ابتدایی بازی ها و درون دروازه تراکتور به خوبی حملات حریف را خنثی کرد. به خصوص از زمانی که مسعود شجاعی سرمربی تراکتور شده است.

 

او آرام آرام به روزهای خوب گذشته بر می گردد؛ همین روند را با جدیت دنبال کند حتی این احتمال وجود دارد بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود. به هر صورت تراکتور یکی از تیم های مدعی قهرمانی به حساب می آید و واکنش ها و سیوهای او در این تیم به مراتب بیشتر از سایپا به چشم خواهد آمد. در فصلی که تراکتور با مسعود شجاعی می خواهد قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند محمد رضا اخباری می تواند یکی از مهره های کلیدی تراکتور باشد. هر چند خداحافظی رشید مظاهری با تراکتور موجب شد محمد رضا جام قهرمانی حذف را با تراکتوری ها بر بالای سر ببرد و حالا او باید برای یک هدف مهم تر جسورتر درون دروازه تراکتور بایستد.

 

و البته که به نظر می رسد محمد رضا اخباری این اعتماد به نفس را به دست آورده است. می بینیم او در بازی با فولاد شیمبا را دریبل می زند. آینده برای این دروازه بان روشن است اگر با همین جدیت و با اعتماد به نفس درون دروازه تراکتور بایستد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد رضا اخباری تراکتور تراکتور محمد رضا اخباری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی مهدی طارمی کریستیانو رونالدو محمد رضا اخباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ تیم ملی در اردوی خرداد ماه دو بازی با تیم‌های ازبکستان و هنگ کنگ برگزار خواهد کرد و با برگزاری این بازی‌ها مسابقات تیم ملی در دور نخست مقدماتی جام جهانی به پایان می‌رسد. ممکن است محمد محبی به دلیل مصدومیت اردوی جدید تیم ملی را از دست دهد. بازیکنی که در ماه‌های اخیر ستاره بی بدیل تیم ملی بوده است و در روستوف هم روزهای خوبی داشته است.

محبی دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و در سه هفته اخیر لیگ برتر روسیه در ترکیب تیمش به میدان نیامده است. او به نظر یک بازی دیگر از روستوف را از دست خواهد داد و بعد از آن رفته رفته به تمرینات گروهی تیم اضافه می‌شود.

محمد محبی بعد از بازگشت به تمرینات گروهی یکی دو هفته هم زمان نیاز خواهد داشت تا از نظر تمرینات هماهنگی به شرایط ایده آلی برسد و شاید به همین خاطر امیر قلعه نویی به این بازیکن برای اردوی خرداد ماه استراحت بدهد. به خصوص که محمد محبی نزدیک به یک ماه است که از شرایط مسابقه دور شده است.

محمدمحبی این فصل همان طور که اشاره شد یکی از بهترین‌های روستوف بوده است. او تا به این جای کار زننده ۷ گل برای تیمش بوده است.

کد خبر 847913 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین