Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس ناصر فغفوری اظهار داشت: از شکایات دریافتی یکهزار و 20 مورد به صورت تلفنی و 848 مورد به صورت حضوری در ستاد خبری سازمان وصول شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: در 9 ماهه سال جاری 2 هزار و 147 شکایت مردمی از واحدهای صنفی دریافت و رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس ناصر فغفوری اظهار داشت: از شکایات دریافتی یکهزار و 20 مورد به صورت تلفنی و 848 مورد به صورت حضوری در ستاد خبری سازمان وصول شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر دریافت 206 شکایت به صورت کتبی ، 76 مورد نیز از طریق سایت ، اپلیکیشن آپ و پیامگیر 124 به بازرسان سازمان ارسال شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: پس از بررسی شکایات ، 710 مورد از شکایات صحیح بوده که برخوردهای قانونی با متخلفین صورت گرفت.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ادامه داد: در طول 9 ماهه سال جاری 33 هزار و 547 مورد بازرسی از صنوف استان صورت گرفته است که برای هزار و 859 واحد پرونده تخلف تشکیل گردید.

فغفوری ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته در استان را بالغ بر 858 میلیارد و 870 میلیون تومان عنوان کرد.

 

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان شکایت مردمی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت صنوف در استان زنجان مورد به صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان