Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@13:54:32 GMT

رکورد تولید زامیاد پس از ۹ سال شکسته شد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۷۷۱۸

در ادامه تحقق افزایش و جهش تولید در گروه خودروسازی سایپا، رکورد تولید ماهیانه شرکت زامیاد پس از ۹ سال با تولید بیش از ۴۲۰۰ دستگاه انواع محصول تجاری سبک در آذرماه ۹۹ شکسته شد.

به گزارش برنا به نقل از ارتباطات زامیاد، این شرکت در شرایط توامان تحریم و اپیدمی بیماری کرونا، همزمان با فعال‌سازی ظرفیت‌های موجود تولید و نیز کاهش قطعات نامنطبق و تعامل پیوسته با شرکت‌های تامین کننده قطعات، توانست در بخش خودروهای تجاری سبک، بیش از ۴۲۰۰ دستگاه انواع وانت را در آذرماه سال ۹۹ تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت این رکورد جدید در شرکت زامیاد که از سال ۹۱ بی سابقه بوده است، در شرایطی به دست آمده که مواردی چون تحریم ها و محدود شدن کانال‌های ارتباطی برای تامین قطعات و تولید انواع خودرو؛ همچنین عدم امکان بازگشایی اعتبار اسنادی (LC) جزو چالش های مهم خودروسازان در دو سال اخیر بوده است.

گفتنی است، شرکت زامیاد به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان، همزمان با افزایش تولید، توجه ویژه‌ای به سطح کیفی و نیز توسعه سبد محصولات معطوف داشته و در این زمینه اقدامات مهمی در راستای حفظ و ارتقاء کیفی انواع محصولات به مرحله اجرا گذاشته که از آن جمله می توان به توسعه و نوسازی سالن رنگ، نوسازی فیکسچر، پروژه موتور یورو۵ و ... اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو خودروسازان سایپا برنا تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)

شرکت زامیاد قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.   به گزارش عصر ایران مدیرعامل شرکت زامیاد در نامه ای به سازمان بورس اوراق بهادار تهران قیمت جدید نیسان وانت برای سال جاری را به شرح جدول زیر اعلام کرد:     مطابق این گزارش قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال که در اسفند ماه ۵۱۷ تومان بود به قیمت جدید ۵۶۰ میلیون تومان در اردبیشت ماه رسیده است.   علاوه بر این وانت نیسان تک سوز آپشنال با موتور M24 plus از ۵۴۲ میلیون تومان به قیمت ۵۷۹ میلیون تومان و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال نیز از ۵۵۴ میلیون تومان به ۶۲۲ میلیون تومان رسیده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • قیمت نیسان آبی در سال ۱۴۰۳
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی