Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر روز دوشنبه در آیین تجلیل خبرنگاران از پرستاران این بیمارستان اظهار داشت: ویروس کرونا شرایط سختی را برای ما به وجود آورد که تبدیل به فرصت و بسیاری از نقص‌ها و مشکلات در این حوزه رفع شد.

آناهیتا هیربد با اشاره به نقش اثرگذار بیمارستان امام حسین(ع) در بستری و درمان بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کتار بیمارستان دکتر غرضی و مهر افزود: با توجه به نیاز مبرم بیماران به اکسیژن، یک دستگاه اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتری برای بیمارستان خریداری شد که حواله دستگاه اکسیژت‌ساز دوم نیز از وزارت بهداشت و درمان اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به منظور ارایه خدمات مطلوب‌تر به بیماران کرونایی، هشت تخت آی.سی.یو به صورت رایگان به ۱۰ تخت آی.سی.یو این بیمارستان اضافه شد و این امر موجب شد هیچ بیماری پشت نوبت تخت آی.سی.یو در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا نداشته باشیم.

رییس بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با اشاره به جذب نیروی جدید و یک دستگاه سونوگرافی جدید برای این بیمارستان بیان کرد: یک دستگاه سی.تی.اسکن جدید ۱۶ اسلایس نیز برای بیمارستان امام حسین(ع) تخصیص یافت که امیدواریم تا پایان سال وارد بیمارستان شود.

هیربد ضمن تاکید بر همراهی بیشتر مردم با کادر درمان و پرستاری و رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد: در خوش‌بینانه‌ترین حالت تا یک‌سال آینده باید با کرونا زندگی کنیم و با توجه به جهش‌های جدید این ویروس، باید با سبک جدیدی از زندگی سازگار باشیم.

وی تغییر سبک دورهمی‌ها و خریدها، آموزش جمعی مردم و ترویج مراودات سالم را از ضرورت‌های مهم در شرایط زندگی کنونی برشمرد و افزود: بدون شک نگاه انتظاری به پایان ویروس کرونا کیفیت زندگی را پایین می‌آورد، پس باید خود را با سبک جدید زندگی سازگار کنیم.

هیربد با تاکید بر اینکه مجموعه کادر درمان و پرستاران این بیمارستان با ایجاد نگاه سازگاری، هم به فعالیت خود ادامه دادند و هم روحیه خود را در این شرایط سخت حفظ کردند بیان کرد: حدود ۲۰۰ نفر از کادر درمان و پرستاران ملایر به بیماری کووید۱۹ مبتلا شدند که چند نفر آنها دچار عارضه شدند و مابقی به بهبودی کامل رسیدند.

موردی از ترک خدمت پرستاران نداشتیم

رییس سازمان نظام پرستاری ملایر نیز حمایت و تلاش‌های شبانه‌روزی اصحاب رسانه این شهرستان را برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر پرستاران امیدبخش دانست و افزود: حمایت مسوولان و همراهی مردم و اصناف نیز در این مدت انگیزه کادر درمان و پرستاران را برای ارایه خدمات بهتر مضاعف کرد.

غلامرضا مباشری پایین بودن آمار مرگ و میر ناشی از کووید۱۹ در این شهرستان از میانگین کشوری را نشان از خدمات و مراقبت‌های به‌موقع کادر پرستاری دانست و ابراز خرسندی کرد: به واسطه شیوع ویروس کرونا فرصتی ایجاد شد که جامعه پرستاری و کادر درمان بتوانند همچون گذشته دِین خود را به مردم ادا کنند.

وی با اشاره به شعار امسال روز پرستار با عنوان «نبض سلامت جامعه؛ ضربان قلب پرستار» بیان کرد: اگر این امکان وجود داشت که ما نیز همانند مدافعان حرم در خارج از مرزها به جنگ این ویروس می‌رفتیم، بدون شک پرستاران در این جبهه حاضر بودند و اجازه نمی‌دادند ویروس از مرز کشور رد شود.

مباشری گفت: پرستاران ملایر تا پای جان برای حفظ سلامتی مردم ایستاده‌اند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حتی یک مورد از کادر پرستاری ملایر ترک خدمت نداشته‌اند.

در این آیین حجت الاسلام طالب ترکاشوند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و زهرا فراهانی مشاور فرماندار ویژه ملایر در امور بانوان نیز حضور داشتند و از پرستاران بخش های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) قدردانی کردند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان روز پرستار همدان ملایر تکریم و تجلیل رسانه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان روز پرستار همدان ملایر تکریم و تجلیل رسانه بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان روز پرستار همدان ملایر تکریم و تجلیل رسانه بهداشت و سلامت اخبار کنکور بیمارستان امام حسین ع کادر درمان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام هزینه‌های درمان و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به‌صورت رایگان انجام دهند.

وی افزود: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به‌صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند در راستای حمایت از آینده‌سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

مؤمنی یادآور شد: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 750952

دیگر خبرها

  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات