Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دهلران گفت: با پیگیر های صورت گرفته از طریق سازمان سنجش، آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی در سال ۹۹ شهرستان دهلران برگزار می شود.

«مجید عسگری» در گفت و  گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: به منظور رفاه حال داوطلبان حوزه برگزاری آزمون فراگیر با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اجرایی شهرستان دهلران تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  گفت: باتوجه به شرایط کرونایی و از طرفی محدودیت های تردد و کاهش استرس داوطلبان این شهرستان با همکاری و موافقت سازمان سنجش، این شهرستان حوزه براگزاری امتحانات دایر شده است

 

عسگری افزود : کسانی که محل سکونت خود را شهر دهلران و بخش های تابعه  انتخاب کرده اند می توانند در حوزه امتحانی دهلران  شرکت کنند.

 

 وی تصریح کرد: هر یک از داوطلبانی که محل سکونت خود خارج از شهرستان دهلران انتخاب کرده اند در حوزه مورد نظر همان شهر مجاز به شرکت در آزمون هستند.

 

عسگری بیان داشت  داوطلبان حتما در زمان دریافت کارت ورود به جلسه به محل آزمون خود دقت کافی داشته باشند تا دچار سردر گمی نشوند.

 

لازم به ذکر است پیش از این داوطلبین  آزمون استخدامی شهرستانهای دهلران و آبدانان  باید برای شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مرکز استان مراجعه‌  می کردند.

 

 

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزمون سراسری آزمون استخدامی فرماندار دهلران شهرستان دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال

به گزارش صدای ایران از ایرنا، عبدالرسول پورعباس امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در گفتگو با خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت ماه جاری اظهار داشت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد. واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می‌کنند، نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند که در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گفت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات‌های تجدیدنظر ارجاع می‌شوند و معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از پنج سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای این شهرستان دوباره برگزار می‌شود.


دیگر خبرها

  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند