Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-فداکاری و ایثار پرستاران به ویژه در ایام کرونا ستودنی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، این روزها که به نام پرستار مزین شده است نگفتن از ایثار و شجاعت این مدافعان سلامت به نوعی جفا در حق‌شان است.

امروز خبرگزاری تسنیم به سراغ مدافعان سلامت و فرشتگان بی‌ادعا رفت تا هم تبریک بگوییم و هم از سختی‌ها و درد دل‌های این قشر دلسوز گزارشی تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرستارانی که در ایام کرونا لباس رزم تهیه کرده و تنها هدفشان ارج نهادن به  سلامت مردم است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

مدافعان سلامتی که روزها و ماه‌ها از خانواده دور بوده تا با خدمات‌رسانی به بیماران و بهبود آنها دل خانواده‌های زیادی را شاد کنند.

کرونا شکست‌پذیر است ولی با همدلی مردم

یکی از پرستاران با اشاره به اینکه در ایام کرونا روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم، افزود: این ویروس باهمدلی وهمراهی مردم می‌تواند شکست بخورد.

"شِفا" تازه‌ترین نقاشی قدیریان دربارۀ روز پرستار/ نیازمند تبیین قرآنی ماجرای "کرونا" هستیمآیین تجلیل از مدافعان سلامت استان کرمان در روز پرستار به روایت تصویرسردار جلالی روز پرستار را تبریک گفت

وی گفت: من روزهای زیادی خانواده‌ام را ندیدم تا در کنار بیماران کرونایی باشم و هر چند این امر خطرات زیادی دارد ولی خدمت به بیماران برایم افتخار است.

مدافع سلامت اردبیلی گفت: کرونا کار ما را دوچندان کرده است از مردم می‌خواهیم با دوری از دورهمی‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در قطع زنجیره ویروس کرونا به ما کمک کنند.

پرستاران فاقد مسکن صاحب‌خانه می‌شوند

استاندار اردبیل ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (ص)و روز پرستار گفت: همت و تلاش این قشر دلسوز قابل قدردانی است ایثار و فداکاری‌شان هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

اکبر بهنام‌جو ازپیگیری مطالبات پرستاران خبرداد و افزود: تمام تلاش‌مان بر این است دغدغه‌های این قشر زحمتکش را برطرف کنیم.

وی گفتک در قالب طرح ملی مسکن زمین رایگان در اختیار قرار داده می‌شود تا پرستاران فاقد مسکن صاحب‌خانه شوند.

استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای راه‌انداری ساختمان مرکز پرستاران استان خبر داد و گفت: پرستاران در ایام کرونا خوش درخشیدند.

سرمای زمستان را به سوز و آه خانواده‌ها تبدیل نکنیم

یکی از پرستاران با اشاره به روزهای سخت کرونای گفت: این روزها را به خاطر عشق به وطن و ارق وعلاقه خدمت به بیماران تحمل کردیم.

وی افزود: خودم خانواده‌ام  نیر به دلیل در کنار بیماران کرونایی بودن به ویروس کرونا مبتلا شدیم و در بیمارستان بستری بودیم.

این مدافع سلامت گفت: از مردم می‌خواهیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و دوری از دورهمی‌ها سرمای زمستان را به سوزه و آه خانواده‌ها تبدیل نکنند.

مدافعان سلامت در ایام کرونا خوش درخشیدند بیایید با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی فاصله‌گذاری اجتماعی و دوری از دورهمی و عدم برگزاری مراسم و تجمعات در قطع زنجیره ویروس کرونا به کادر پزشکی و درمانی کمک کنیم.

گزارش از اکبر رزمی

انتهای‌پیام/141/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدافعان سلامت ایام کرونا روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تصاویر رییس جمهورها را به گونه‌ای که تا به حال ندیده‌اید نشان می‌دهد!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • این تصاویر رییس جمهورها را به گونه‌ای که تا به حال ندیده‌اید نشان می‌دهد!
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو