Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه کانتینری با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی؛ مشتاقانه پذیرای بخش خصوصی و متقاضیان فعالیت در حوزه دریایی و بندری است، گفت: قرادادهای منعقد شده بین بخش خصوصی و سازمان بنادر از شفافیت لازم برخوردار است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد رحیمی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، با تأکید بر اینکه نقش سازمان بنادر در پویایی بخش خصوصی بسیار مهم است، اظهار کرد: سازمان های اقتصادی درآمد-هزینه ای از جمله سازمان بنادر و دریانوردی می توانند کمک شایانی به بخش خصوصی داشته باشند چرا که می تواند در فراهم کردن زیرساخت ها همکاری خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: افزایش میزان تعاملات سازمان های اقتصادی و بخش خصوصی نیازمند همکاری بیشتر است و سازمان بنادر و دریانوردی از این قاعده مستثنی نیست و می تواند نقش بسیار مهمی در رونق اقتصاد ایران با مشارکت بخش خصوصی داشته باشد.

سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه کانتینری با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی مشتاقانه پذیرای بخش خصوصی و متقاضیان فعالیت در حوزه دریایی و بندری است، عنوان کرد: تنها مشکل موجود وضعیت اقتصادی  کشور است که بخش قابل توجه آن به علت تحریم های ظالمانه است؛ این مساله نیازمند تغییر در وضعیت کلان اقتصادی است.

رحیمی در مورد قراردادهای منعقد شده مابین بخش خصوصی و سازمان بنادر و دریانوردی، تصریح کرد: قراردادهای منعقد شده شفاف است و سازمان بنادر و دریانوردی حاضر است در راستای واگذاری هرچه بیشتر فعالیت ها به بخش خصوصی اقدام کند و در راستای توسعه بنادر گام بردارد.

وی در رابطه با تأمین قطعات مورد نیاز فعالیت های بندری و دریایی، گفت: می توانیم به نقطه ای برسیم که اکثر قطعات و تجهیزات مورد نیاز دریایی و بندری کشور را در داخل و با تکیه بر توان داخلی تولید کنیم، هرچند در حال حاضر امکان ساخت بسیاری از این قطعات و تجهیزات در داخل کشور وجود ندارد و اگر قصد داریم به نقطه ای برسیم که به خارج از کشور وابستگی نداشته باشیم باید تولیدکنندگان داخلی در این راستا اقدام و سازمان های متقاضی حمایت های لازم را در دستور کار قرار دهند.

سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه کانتینری با اشاره به اینکه هدف سرمایه گذار بخش خصوصی صرفا درآمدزایی نیست و فعالان اقتصادی واقعی اهداف متعالی دیگری نظیر رونق تجاری کشور و ایجاد اشتغال را دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: در این بین نیاز است سیاست گذاران حمایت و تسهیلات ویژه ای را برای سرمایه گذاران در نظر گیرند؛ به طور حتم نگاه مثبت دولت به فعالیت بخش خصوصی در بلندمدت بسیار اثر گذار است و نتیجه بخش خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی سرمایه گذار بخش خصوصی سازمان بنادر دریایی و بندری بخش خصوصی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان

به گزارش تابناک، علاءالدین حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: دریا با ارتفاع موج ۱۰ تا ۶۰ سانتی‌متر امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است اما از فردا (دوشنبه) در برخی از ساعات نامناسب پیش بینی شده‌است.

وی عنوان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشانگر فعالیت تدریجی سامانه بارشی از فردا (دوشنبه) در گیلان است که بر این اساس باران‌های رگباری گاهی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها موقتی خیلی شدید، کاهش دما متوسط پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس، مه آلودگی، رعد و برق و احتمال تگرگ تا چهارشنبه هفته جاری در استان پیش بینی شده‌است.

کارشناس هواشناسی گیلان با تاکید بر ضرورت مدیریت ورودی و خروجی آب در زمین‌های کشاورزی و تمهیدات لازم اضافه کرد: از توقف، استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

وی بیان کرد: رانندگان در ترددهای جاده‌ای به ویژه در ارتفاعات، دامنه‌ها و محورهای کوهستانی احتیاط کنند و از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب شود.

حسینی اظهار کرد: اسب‌وونی تالش با ۹ درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۲۶ درجه بیشترین دمای گیلان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۳۰ درجه و رطوبت ۵۰ درصد است.

آسمان گیلان در زمان حاضر صاف تا نیمه ابری است.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد