Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از پرستاران برگزیده قزوین، اظهار داشت: رسول گرامی اسلام (ص) بنای پرستاری را بنیانگذاری کردند و در جنگ‌ها نیز مداوای مجروحان را توسط پرستاران مورد تایید قرار داده بودند. 

وی، حضرت زینب (س) را قهرمان عرصه پرستاری دانست و افزود: در کربلا بحران سنگینی پیش آمد که مدیریت همراه با پرستاری آن حضرت ریل گذاری آینده پرستاری را شکل داد و در نهایت نیز الگویی برای پرستاران جامعه دینی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین با تشریح رسالت‌های ایمانی و دینی پرستاران، تصریح کرد: پرستاران علاوه بر رسالت‌ درمانی، رسالت‌های ایمانی و دینی نیز برعهده دارند که روحیه دادن به بیماران یکی از مصادیق آن بوده و این مساله برگرفته از فرهنگ حضرت زینب کبری (س) که در کربلا برعهده داشتند، می‌باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) پس از حادثه کربلا فرمودند که من جز زیبایی چیزی ندیدم چرا که اباعبدالله الحسین(ع) برای تحقق حقایق الهی قیام کردند و در این مسیر مقدس پیروز بودند، ادامه داد: حوادث روزی به پایان می‌رسند اما آن چیزی که می‌ماند و زیبایی دارد، حقایق الهی است که جلوه بسیار اعلای آن را در کربلا مشاهده کردیم.


به گفته وی، امروز و با شیوع ویروس کرونا قدری از اهمیت جامعه پرستاری برای مردم نمایان‌تر شد و آحاد جامعه دریافتند که حضور پرستاران تا چه میزان برای سلامت جامعه حایز اهمیت است.

امام جمعه قزوین اظهار داشت: مردم ما در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فتنه‌ها و دفاع از حرم سربلند بیرون آمدند و امروز نیز در دفاع از سلامت باید کاری کنیم که آیندگان با افتخار آفرینی‌های شما عزیزان، احساس غرور کنند.

برچسب‌ها روز پرستار ایرنا امام جمعه قزوین استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز پرستار ایرنا امام جمعه قزوین استان قزوین روز پرستار ایرنا امام جمعه قزوین استان قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق، آغاز تحول در منطقه

آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) در سپاه صاحب الامر استان قزوین با تسلیت سالروز شهادت آن امام همام گفت: عصر جدیدی در منطقه آغاز شده که بازیگران اصلی آن پیروان پیامبراعظم صلوات الله علیه و امامان معصوم هستند. 

 آیت الله خاتمی افزود: در همین راستا عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح کشور علیه رژیم غاصب اسرائیل آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی ونظامی است.

وی همچنین در مراسم دیگری در مسجد شیخ الاسلام قزوین با تبیین شخصیت، فضایل و مناقب امام ششم شیعیان جهان گفت: بیش از چهار هزار نفر در مکتب امام صادق (ع) درس خواندند به طوریکه آن حضرت نقش مهم و تعیین کننده در تربیت شاگردان فرزانه و برجسته و همچنین تبیین معارف اسلام و گسترش علوم ایفا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری