Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسینعلی امیری در این پیام میلاد حضرت زینب کبری اسوه و الگوی پرستاری و استقامت بی‌نظیر در تاریخ اسلام را که سجایای  رفتاری، اخلاقی و عبادی او بر تارک پر فروغ آسمان ولایت چون نجم ثاقب بلندای ابدیت درخشان است را به پرستاران کشور تبریک گفت.

در پیام معاون پارلمانی رییس جمهوری آمده است: پرستاران التیام بخش آلام بیماران، امید دهنده خانواده آنان و از مهمترین ارکان نظام سلامت کشور هستند که با روحیه نوع دوستی، ایثار و از خودگذشتگی خود و با پیروی از مکتب صبر و استقامت عقیله بنی هاشم (س) تلاش می‌کنند سایه دردهای جسمانی و روحی از بیماران رخت بربندد و صحت و سلامتی جایگزین آن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری یادآور شد: پرستار یعنی واژه نام آشنای ایثار و گذشت، پرستار یعنی توصیف یک دنیا مهر و محبت، پرستار یعنی لبریز از شوق خدمت، رفتار و منش زینب گونه، ترک آسوده طلبی، آرامش خیال بیمار، رفع درد و رنج بیماری و تمامی واژگان زیبایی که در وصف عطوفت وخدمت به هم نوع، خلاصه می‌شود در واژه‌ای ساده، اما پر مفهوم به نام پرستار.

معاون پارلمانی رییس جمهور در این پیام تاکید کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا این پرستاران هستند که در کنار کادر مراکز درمانی تلاش می‌کنند با ارائه خدمات به موقع همراه با روحیه بالا لباس ترس و اضطراب را از بیماران دور و لباس عافیت را بر آنان بپوشانند، پرستارانی که ماه‌هاست دوری از خانواده و عزیزان خود را به جان خریده اند تا در خط مقدم مبارزه با این بیماری منحوس باشند،

در این پیام آمده است: کسانی که با روحیه جهادی خود قدم به قدم همراه با بیماران و خانواده‌های نگران آنان درد کشیده اند، برخی از آنان خود نیز در خدمت رسانی دچار این بیماری منحوس شده و پرستارانی با شهادت غریبانه و مظلومانه خود در حین خدمت داغ سنگینی را بر پیکره کشور و خانواده هایشان بر جای گذاشتند.

امیری با تبریک میلاد مسعود حضرت زینب(س)، نماد صبر، شجاعت و استقامت و روز پرستار به تمامی حافظان سلامت، پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان، از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون مسالت کرد.

برچسب‌ها روز پرستار حضرت زینب (س) حسین علی امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز پرستار حضرت زینب س حسین علی امیری روز پرستار حضرت زینب س حسین علی امیری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس

شب گذشته پرسپولیس در اراک با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم از جام حذفی حذف شد. یکی از ضربات از دست رفته پرسپولیس پنالتی وحید امیری بود. او پس از این اتفاق از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کرد.

دیگر خبرها

  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • سلامت از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی/ خانواده سلامت محور «زندگی زیسته» سالمی دارد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است