Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰۸۰ کانون استادی دانشگاه های کشور در بیانیه ای خطاب به مادران و پدران شهدا تاکید کردند: از خیانت روحانی نمای ساده لوح به مفهوم شهادت عذرخواهی می کنیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،  1080 کانون استادی دانشگاه های کشور در بیانیه ای خطاب به مادران و پدران شهدا تاکید کردند: از خیانت روحانی نمای ساده لوح به مفهوم شهادت عذرخواهی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد شدید رئیس دانشگاه امام صادق(ع) از اظهارات محمود امجدنامه‌ی دوم دوست قدیمی "محمود امجد" به او| در فرانسه نشستید و سنگ جفا به پیشانی اسلام می‌زنید!اعلام انزجار علمای کرمانشاه از اظهارات وقیح "امجد" / همیشه در پشت سر رهبر معظم انقلاب حافظ انقلاب و اسلام خواهیم بودواکنش تند جامعه مدرسین به اظهارات "امجد"/ این سبک‌مغز در فضای غبارآلود فتنه 88 بذر انحراف در جامعه پاشید

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و لاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (آل عمران/169)

شهیدان منتظر مرگ نماندند و عزیز و تاریخ ساز شده و به همراه خانواده‌های خود چشم و چراغ ملت شدند؛ اما قاتلان شهدا ذلیلند چرا که از ترس مرگ دست به جاسوسی و ترور زده و بدترین سرنوشت را برای خود در پیشگاه تاریخ و ملت رقم می زنند.

دشمنان اسلام و ملت ایران در حالی که همچنان برای شهادت بهترین فرزندان ملت برنامه ریزی می کنند، اما فرماندهان جنگ های نرم و شناختی جبهه ضد ایرانی تلاش می کنند تا با تحریف واقعیت ها و دگرگون کردن حقایق، جای مردان و زنان مقاومت و مجاهدان راه خدا را با خائنین و مزدوران جابه جا کرده و به فرموده حکیم فرزانه انقلاب اسلامی جای شهید و جلاد را عوض کنند.

مادران و پدران شهیدان وطن!

 در این ایام شاهد تلاش رسانه های استکباری برای معرفی مزدور و خائنی بنام نیما زم به عنوان شهید هستیم که در چارچوب ماموریت خود در جنگ رسانه ای غرب علیه ملت مسلمان ایران از هیچ کوششی فروگذار نکرد. اما آنچه جای تاسف و موجب شرمساری در این اهانت بزرگ به ساحت قدسی شهیدان و خانواده های معزز آن می شود، همراهی یک روحانی نمای ساده لوح با جریان ضد ایرانی برای عادی سازی خیانت به میهن اسلامی و خیانت به مفهوم شهید و شهادت‌ است.

نهضت استادی بسیج به نمایندگی از جامعه دانشگاهی و اساتید انقلابی و وطن خواه از محضر بقیه الله العظم (عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) برای خیانت به مفهوم شهادت طلب عفو نموده و از ساحت قدسی شهیدان والا مقام راه آزادی و کرامت و خانواده های معززشان برای این اهانت نابخشودنی پوزش می طلبد.

علو درجات شهیدان و سلامتی خانواده های محترمشان را از حضرت احدیت خواستاریم.

1080 کانون دانشگاه‌های  نهضت استادی بسیج (ناب)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس شهدای ترور بسیج اساتید شهدای دفاع مقدس شهدای ترور بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی» تدوین و اجرا می‌شود
  • آغاز حمایت از کارگران نخبه با اجرای آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی»
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد