Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی و پایش آثار اقتصادی کرونا، «محسن صادقی» افزود: از مجموع چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات درخواستی بخش حمل و نقل برون شهری، ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان به متقاضیان در بخش حمل و نقل جاده ای و  هوایی، ریلی و دریایی پرداخت شده است.

وی افزود: دولت در دو بخش به حمل و نقل عمومی برون شهری تسهیلات پرداخت کرده است، بخش نخست به‌طور ویژه حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی هستند که آسیب بسیار شدیدی از شیوع کرونا دیدند و بخش دیگر حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری که با آسیب‌های قابل توجهی روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی بیان‌داشت: در مجموع نزدیک به ۲۱۷ هزار پرونده از سوی شرکت‌های حمل‌ونقلی برای دریافت این وام تشکیل شده که از این رقم حدود ۱۵۳ هزار پرونده به ارزش ۲ هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان به پرداخت رسیده و باقی پرونده‌ها نیز در فرایند پرداخت قرار دارند.

وی در مورد آخرین وضعیت تسهیلات ویژه شرکت‌های بزرگ حمل‌ونقل هوایی و ریلی، افزود: تاکنون در بخش هوایی، از مجموع ۲۹ پرونده که درخواست بیش از ۲ هزار و ۵۵۳ میلیارد تومان تسهیلات داشته‌اند، پرونده ۱۰ شرکت به ارزش بیش از یک‌هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گفته این مقام مسوول، در حوزه ریلی نیز از مجموع ۶۱ پرونده متقاضیان با ارزش تقریبی ۸۹۰ میلیارد تومان، تسهیلات ۱۸ شرکت پرداخت شده که ارزش تسهیلات پرداختی به آن‌ها نیز حدود ۱۷۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه‌داد: از مجموعه کل درخواست‌های ثبت شده در سامانه کارا برای اخذ تسهیلات حمایتی کرونا در بخش حمل‌و نقل که معادل حدود ۲۷۵ هزار نفر شاغل است، تسهیلات معادل ۱۷۵ هزار شاغل پرداخت شده است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا وزارت راه و شهرسازی دولت سامانه کارا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا وزارت راه و شهرسازی دولت سامانه کارا کرونا ویروس کرونا وزارت راه و شهرسازی دولت سامانه کارا اخبار کنکور میلیارد تومان پرداخت شده برون شهری حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند اظهار کرد: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغال‌زایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول سال‌جاری در عمل به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم‌بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

وی بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین‌نژاد منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس با قدردانی از نگاه ویژه کمیته امداد در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت این کمیته گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم، حامی محرومان و نیازمندان باشد و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748005

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی