Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان روز دوشنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: اجرای مصوبات این ستاد را وظیفه و تکلیف شرعی خود می‌دانیم زیرا اجرای این مصوبات در حفظ احکام اسلام و سلامت جامعه اثرگذاری بسیار دارد.

وی با اشاره به بودجه این ستاد ادامه داد: در قانون، بودجه متمرکز در این زمینه در نظر گرفته شده و در اختیار ستاد مرکزی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد امر به معروف به دنبال گسترش ساختارهای موازی نیست بلکه سیاستگذاری و هماهنگ کردن دستگاهها برای اجرای مصوبات مورد نظر است.

استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاهها و سازمانهای مختلف  نیز با توجه به اعتبارات فرهنگی خود باید سرفصلی را باز کنند تا بخشی از اعتبارات در این زمینه تامین شود. به طور مشخص در قانون بودجه، همه دستگاهها موظف هستند یک درصد از اعتبارات خود را بصورت متمرکز سالانه در راستای مسائل فرهنگی و اطلاع رسانی در اختیار صدا و سیما قرار دهند.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق کار فرهنگی پرداختن به مقوله امر به معروف و نهی از منکر است افزود: رسانه ملی نقش مهمی در این خصوص و آموزش و فرهنگ سازی دارد. همچنین باید از ظرفیت نشریات و فضای مجازی هم در این زمینه استفاده شود.

معتمدیان ادامه داد: به همه دستگاهها و سازمانها ابلاغ می‌کنیم در خصوص امر به معروف و نهی از منکر بر اساس سیاستها و اولویتها اقدام کنند.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر محمدصادق معتمدیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر محمدصادق معتمدیان امر به معروف و نهی از منکر محمدصادق معتمدیان اخبار کنکور امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟