Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان در دومین دوره اهدای نشان پژوهش کاوی به مناسبت هفته پژوهش و به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، از محمود مراثی- رییس سابق جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سعید ابراهیمی به عنوان یکی از مدیران اثرگذار در همکاری با جهاد دانشگاهی و مرحوم سید محسن حبیبی - عضو شورای مشورتی جهاد دانشگاهی اصفهان تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژوهش از ابتدای تاسیس جهاد دانشگاهی، جایگاه ویژه ای در اهداف و برنامه های آن داشته، به طوری که دو هدف از سه هدف اصلی جهاد دانشگاهی معطوف به پژوهش و فناوری است.

رفع نیازهای علمی و فناورانه کشور، بخش اصلی فعالیت های این نهاد بزرگ در کشور است، نیازهایی که توسط ۱۴۴ گروه پژوهشی، ۱۲۴ مرکز خدمات تخصصی، ۲۴ مرکز رشد،۳ پارک علم و فناوری، ۷ سازمان، ۳ پژوهشگاه، ۲۰ پژوهشکده، ۲ مرکز علمی، یک مجتمع تحقیقاتی و همراهی ۳۷ واحد جهاد دانشگاهی مستقر در سراسر کشور پاسخ داده می شود.

در برنامه ششم توسعه، ۱۵ هدف اصلی علمی ترسیم شده که در صورت تحقق، گام های ارزشمندی در بازه زمانی پنج ساله برداشته خواهد شد. در این اهداف پانزده گانه بیش از ۲۰۰ زمینه تخصصی در حوزه پژوهش و فناوری پیش بینی شده است که تبدیل شدن به سازمان برتر در به کارگیری مرکز تحقیقات مهمترین هدف از نظر زیرمجموعه های جهاد دانشگاهی است.

جهاد دانشگاهی به حدی در زمینه های مختلف علمی به پیشرفت و موفقیت دست یافته که به گفته حمیدرضا طیبی- رییس جهاد دانشگاهی، اکنون جهاد دانشگاهی به درجه ای رسیده که می تواند بسیاری نیازهای علمی کشور را احصا کند.

تولید ۵۰۹ دانش فنی، ۱۱۹ فناوری، ۲۹۱ محصول برای اولین بار و همچنین تولید ۶۴۱۸ مقاله، ۴۶۲ عنوان کتاب، ۲۳۵ ثبت اختراع ،۲۹۹۲ عنوان پژوهش کاربردی از جمله مهمترین دستاوردهای پیش بینی شده برنامه ششم توسعه است.

تجلیل از ۳ حامی پژوهش در جهاد دانشگاهی اصفهان

به گزارش ایسنا، در مراسمی که امروز (دوشنبه- اول دی ماه) تحت عنوان دومین دوره اهدای نشان پژوهش کاوی به مناسبت هفته پژوهش و به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در دانشگاه اصفهان برگزار شد، از محمود مراثی- رییس سابق جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سعید ابراهیمی به عنوان یکی از مدیران اثرگذار در همکاری با جهاد دانشگاهی و مرحوم سید محسن حبیبی - عضو شورای مشورتی جهاد دانشگاهی اصفهان تجلیل به عمل آمد.  

مهدی ژیانپور –رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در این مراسم با اشاره به ثبت نشان پژوهشگاهی و اهدای آن که از سال گذشته در مجموعه جهاد دانشگاهی اصفهان آغاز شد، اظهار کرد: به نظر می رسد در فضای استان و ملی جای تقدیر از برخی پژوهشگران و پژوهش های مختلف به خصوص در حوزه علوم انسانی خالی به نظر می رسد و ایرادات مهمی در خصوص تجلیل از پژوهشگران وجود دارد که جهاد دانشگاهی در پی پر کردن این خلاء برآمد و امسال برای دومین سال متوالی در هفته پژوهش مراسمی را به مناسبت تقدیر از حامیان پژوهش ترتیب داده است.

وی افزود: در سال گذشته از کسانی که مسئولیت را واگذار کرده و یا بازنشسته شده بودند و در حوزه پژوهش خدمات برجسته ای داشتند، تجلیل شد. امسال نیز تصمیم داشتیم مراسمی وسیع تر برگزار کنیم که با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه خلاصه تری ترتیب داده و از سه تن از همراهان جهاد دانشگاهی در امر پژوهش تجلیل می کنیم.

به گفته ژیان پور امید است تا با تقویت رویدادهایی از این دست، برون دادهای پژوهشی بیشتر و بهتر تقویت شود و زمینه های توسعه بیش از پیش فراهم شود.

در این مراسم از محمود مراثی- رییس سابق جهاد دانشگاهی واحد اصفهان که به مدت ۶ سال ریاست واحد اصفهان را برعهده داشت به عنوان حامی بزرگ در پژوهش جهاد دانشگاهی اصفهان تجلیل شد. همچنین نام مرحوم دکتر سید محسن حبیبی - عضو شورای مشورتی جهاد دانشگاهی اصفهان و یکی از حامیان مهم پژوهش در جهاد دانشگاهی اصفهان گرامی داشته شد و از مقام ایشان تجلیل شد.

سعید ابراهیمی نیز به عنوان یکی از مدیران همراه و همکار جهاد دانشگاهی اصفهان در حوزه پژوهش مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

محمود مراثی –ریس سابق جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با بیان اینکه عمده فعالیت پژوهشی در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از سال ۹۳ آغاز شده است، اظهار کرد: در طول این چند سال، دستاوردهای بسیاری محقق شد و در این مدت توانستیم بسیار تاثیرگذار باشیم.

وی با تقدیر از فعالیت های صادقانه در معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: چشم انتظار اقدامات بزرگتر و دستاوردهای بیشتر هستم.

سعید ابراهیمی - مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان نیز در این مراسم جهاد دانشگاهی را نهادی ساخت یافته، مسئول و حرفه ای خواند و گفت: برای هر سازمانی که با این نهاد همکاری داشته باشد، این ویژگی ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شهرداری در حوزه های نوآوری ورود کرده، اظهار کرد: شخصا معتقدم در این حوزه می توان با همکاری جهاد فعالیت های خوبی انجام داد و پیشنهاد می دهم در این زمینه کار شود.

ابراهیمی با بیان اینکه تیم جهاد دانشگاهی با ساختار دانشگاه کمی متفاوت است، ساختار آن را چابک تر خواند و افزود: همکاری با این تیم مسرت بخش است و امیدوارم این برنامه ریزی ها ادامه یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان هفته پژوهش 99 جهاد دانشگاهی اصفهان جهاد دانشگاهی سعید ابراهیمی نشان پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد