Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عزت الله پرنیان رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه گفت : مسلم خزایی، احسان معصوم زاده، مسعود شکربیگی، نوید جهانگرد، جاسم بخشی، مهدی بخشی، مسعود ژولیده، شمس الدین شهبازی، شهاب رحیمی و ساسان نیلوفر ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : اردوی تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولان از امروز (اول دی) در تهران آغاز و تا روز دوشنبه آینده (۸ دی) ادامه پیدا می‌کند.

پرنیان افزود: نفرات منتخب اردو‌های تیم ملی به مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره که شهریور سال آینده در ایتالیا برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه با اشاره به آمادگی خوب ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردو، افزود: کرمانشاه همواره در مسابقات پارالمپیک، جهانی و آسیایی چند ملی پوش در ترکیب نهایی داشته است.

او ادامه داد: نفرات دعوت شده به اردوی مقدماتی تیم ملی فوتبال جانبازان و معلولان ایران در هفته‌های اخیر و با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی، تمرینات خوبی را زیرنظر امجدیان مربی خود و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان که با همت مدیرکل ورزش و جوانان استان آماده شد، پشت سرگذاشته اند.

پرنیان گفت: توجه به ورزش‌های جانبازان و معلولان کرمانشاه می‌تواند باعث سربلندی ورزش استان شود چرا که ورزشکاران توانمندی در رشته‌های مختلف داریم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی جانبازان و معلولان تیم ملی جانبازان و معلولان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پسر ۲۴ ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این بین آقایان عمران گوگجلی، محمدرضا آل جلیل، طا‌ها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، امید سقلی، متین سقلی و سید مرتضی طباطبایی از گلستان هم در لیست دعوت شدگان قرار دارند.

دومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان کشورمان از امروز دهم اردیبهشت آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم ملی جوانان کشورمان قرار است در مسابقات لیگ آسیای مرکزی شرکت کند.

دیگر خبرها

  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد