Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:52:00 GMT

علاءالدین بروجردی با وزیر خارجه سوریه دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۰۶۱۸

علاءالدین بروجردی با وزیر خارجه سوریه دیدار کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علاءالدین بروجردی»‌ معاون امور بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، امروز (دوشنبه)، با «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزیر خارجه سوریه در این دیدار گفت، کشورهایی که امروز ثبات منطقه را هدف قرار داده‌اند به سمت سیاست تروریسم اقتصادی و ترور افراد روی آورده‌اند که در این خصوص می‌توان به ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند برجسته هسته‌ای ایران اشاره کرد که این مسئله خود بیانگر اهمیت علم و دانشمندان در مقابله با دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیصل المقداد در ادامه اظهاراتش همچنین بر اقدام مشترک و توسعه همکاری‌ علمی و دانشگاهی میان جمهوری اسلامی ایران و سوریه تأکید کرد.

در مقابل، علاءالدین بروجردی گفت که روابط برادرانه میان سوریه و ایران قوی‌تر از آن است که کسی بخواهد آن را تحت تأثیر قرار دهد.

بروجردی در ادامه تأکید کرد که تلاش و توطئه‌های دشمنان عمق و ثبات روابط ایران و سوریه را تحت تأثیر قرار نخواهد داد و مبارزه در راه علم و دانش میدان جدید مبارزه است که باید توسعه همکاری در این زمینه‌ها صورت گیرد.

در این گزارش اشاره شده شده است که برخی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی و سفارت ایران در سوریه و همچنین «جواد ترک آبادی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: علاءالدین بروجردی معاون امور بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه دیدار گفت و گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۰۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو که به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا به تهران سفر کرده است، با «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

مرتضوی در این دیدار به تشریح مهمترین ظرفیت‌های صادرات محور جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های دو کشور پرداخت.

وزیر کار با اشاره به امضای ۸ یادداشت تفاهم همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی بر تسریع در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.

مرتضوی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با بورکینافاسو را عهده دار است.

کد خبر 6089617

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • بلینکن در دیدار با رئیس جمهور چین : پکن می تواند از طریق نفوذش بر ایران در کاهش تنش‌ها نقش داشته باشد
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است