Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: خوشبختانه رویکرد این دوره از فعالیت‌های شورا و شهرداری فرهنگ محور بودن است که در اجرای بسیاری از طرحهای عمران شهری پیوست فرهنگی فراموش نشده است.

حشمت‌اللە صیدی در مراسم امضا قرارداد تدوین دانشنامە شهر سنندج اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از طرح های عمرانی و رفاهی در سطح شهر اجرا شده که نگاه به مقوله فرهنگ و هنر در اجرای این طرحها فراموش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی بیان کرد: رویکرد مهم فعالیت‌های شورا و شهرداری در این دوره فرهنگ محور بودن است و ثبت سنندج نیز بعنوان شهر خلاق موسیقی یکی از مهمترین رویداد فرهنگی این دوره بوده است.

وی گفت: احداث مجتمع فرهنگی و هنری در خیابان شهدا، نامگذاری 6 اردیبهشت بنام روز "سنه" و برگزاری جشن های متفاوت نوروز از دیگر اقدامات فرهنگی این دوره است.

 صیدی افزود: متاسفانه کرونا باعث شده بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری ما در این دوره برگزار نشود که برگزاری این رویدادها می توانست سنندج را به تمام دنیا معرفی کند.

وی ادامە داد: خوشبختانه در این دوره تعامل بسیار خوبی با دانشگاه برقرار است و چندین فعالیت مهم نظیر تدوین دانشنامه، تدوین برنامه 5 ساله شهرداری و همچنین اجرای حسابداری تعهدی با همکاری دانشگاه در حال اجرا است.

شهردار سنندج تاکید کرد: مکتوب نمودن هویت، تاریخ و فرهنگ در راستای معرفی هر چه بیشتر آیین ها و رسوم به نسل های امروزی یک ضرورت انکار ناپذیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم در این مراسم توجه ویژه شورا و شهرداری به امر فرهنگ و هنر را بسیار قابل تقدیر دانست و گفت: دانشگاه هم جزیی از جامعه و در کنار مردم جامعه است.

دکتر جهانشیر امینی عنوان کرد: جامعه دانشگاهی از ظرفیت بالایی برخوردار هستند و ما هم از تمام توان خود در جهت همکاری با شورا، شهرداری و دیگر دستگاهها استفاده می کنیم.

وی گفت: تدوین دانشنامه شهر سنندج یکی از اقدامات ماندگار است که امیدواریم جلد نخست این دانشنامه در بهار سال آینده آماده و در اختیار عموم قرار گیرد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره تیتر سیزدهم صبح امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور برخی از مسئولان و معاونت‌های فرهنگی و دانشجویان در دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد.

برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر می‌شود.
فرایند ارسال آثار برای این دوره از جشنواره از ابتدای آبان ۱۴۰۲ آغاز شد و علاقمندان تا ۳۰ آذر وقت داشتند با مراجعه به وبسایت titrfestival.dmsrt.ir آثار خود را برای داوری ارسال کنند.



بخش ویژه این دوره از جشنواره نیز شامل موضوعات دانشگاه و حل مسائل ملی، دانشجو و امید به آینده، دانشجو و روایت پیشرفت، دانشجو، انتخابات و مشارکت آگاهانه، دانشجو و آرمان‌های گام دوم انقلاب اسلامی بود که علاقمندان می‌توانستند آثار خود را در یکی از چهار قالب گزارش، یادداشت، مصاحبه و مقاله در سامانه بارگذاری کنند.


در ۴۲ دسته ۱۲۰ اثر برتر در حوزه علمی، ادبی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، تیتر و لید خبر، گزارش، یادداشت، سرمقاله و مقاله و نشریات برتر در رسته‌های مختلف به سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی ارسال شده است.

یازدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی به میزبانی وزارت علوم برگزار و دوازدهمین دوره به میزبانی وزارت بهداشت با شعار «عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان» سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت فرهنگی واجتماعی وزارت علوم از امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت) در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد و سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) به کار خود پایان می‌دهد.

دانشجویان می‌توانستند آثار خود را که از اول شهریور ۱۴۰۰ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ منتشر شده در بخش رقابتی و در قالب اثر برگزیده، نشریه برگزیده، بخش مجازی، سایت یا وبلاگ، نشریات صوتی یا پادکست، نشریات کاغذی-الکترونیک، نشریه چندرسانه ای، آفلاین و الکترونیکی، گرافیک و موشن گرافیک، فیلم خبری و فتوکلیپ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • ضرورت جهش نوین نشریات دانشجویی در جهت حل مساله دانشگاه‌ها
  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد