Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستم زاد روز سه شنبه در نشست بررسی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار داشت: با توجه به اینکه ۲ رسته جدید برای دریافت تسهیلات به صنوف آسیب دیده از کرونا اضافه شده اند، باید تسهیلات اختصاص یافته هرچه سریعتر جذب شود.

وی افزود: باید اطلاع رسانی به افراد ثبت نام شده انجام گیرد تا هر چه سریع تر تسهیلات مصوب را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم مراجعه افراد به منزله انصراف است

رستم زاد گفت: افراد باید مطلع شوند که عدم مراجعه به بانک برای تعیین تکلیف تسهیلات به منزله انصراف و جایگزین شدن نفر بعدی است.

وی از بانک های عامل و دستگاه های تخصصی خواست با صاحبان پرونده ها هرچه سریع تر تماس و وضعیت آن را تعیین تکلیف کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بانک ها تا روز دوشنبه آینده وضعیت پرونده های موجود را تعیین تکلیف و پرونده های باقی مانده را به منزله انصراف به دستگاه تخصصی برای اعمال جایگزین جدید معرفی کنند.

سه هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام نیز در این نشست از پرداخت سه هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به صنوف آسیب دیده از کرونا توسط این بانک خبر داد.

بهروز یاسمی اظهار داشت: مبلغ تسهیلات پرداختی این میزان پرونده ۲۸۱ هزار و ۱۹ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: همچنین ۱۰ پرونده در حال توزیع، یک هزار و ۳۷ پرونده در دست بررسی ، ۲۴ پرونده مصوب و ۱۷ پرونده منعقد شده هستند.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام تاگید کرد: تعداد کل پرونده های تسهیلات کرونا در این بانک چهار هزار و ۵۷۷ فقره به مبلغ ۴۰۸ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال و اشتغال پنج هزار و ۱۶۹ نفر بوده است.

سامانه ایوا مانع مراجعه افراد به بانک می شود

یاسمی یادآور شد: افراد با کمک سامانه آیوا بدون مراجعه به بانک و بدون ضامن از منزل می توانند، تسهیلات بگیرند.

وی اضافه کرد: بانک ملی همچنین در سال جاری یک هزار و ۹۵۶ مورد تسهیلات ودیعه مسکن ، ۲ هزار و ۳۱۱ فقره تسهیلات ازدواج و ۵۰۰ فقره تسهیلات تبصره ۱۶ پرداخت کرده است.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام از افرادی که در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند، خواست با تسریع در مراجعه به بانک وضعیت تسهیلات خود را تعیین تکلیف کنند.

هفت بانک و موسسه ملل برای پرداخت تسهیلات صنوف آسیب دیده از کرونا انتخاب شده اند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی ویروس کرونا استان ایلام محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی ویروس کرونا استان ایلام محدودیت های کرونا تسهیلات بانکی ویروس کرونا استان ایلام محدودیت های کرونا اخبار کنکور تعیین تکلیف فقره تسهیلات پرونده ها بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد