Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@01:39:46 GMT

تبعات ویروس جهشی کرونا در انگلیس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۲۷۵۳

ظهور نوع جدید و جهش‌یافته ویروس کرونا در انگلیس سبب ایجاد موج گسترده‌ای از نگرانی‌ها در کشور شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  کرونای انگلیسی عده‌ای را به فرار از مناطق آلوده و شماری را از بیم کمبود مواد غذایی و بهداشتی به خرید هیجانی واداشته است. هجوم به فروشگاه‌ها در انگلیس همانند موج نخست کرونا سبب خالی شدن قفسه‌ها در برخی فروشگاه‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر کاهش ارزش برابری پوند انگلیس با دیگر ارزها، بورس لندن نیز با ۳۳ میلیارد پوند کاهش ارزش روبه‌رو شد. نخست وزیر انگلیس پس از نشست اضطراری با اعضای کابینه تلاش کرد، فضای ملتهب ناشی از ویروس جدید را آرام جلوه دهد. تاکنون بیش از ۴۰ کشور پرواز هواپیماها، تردد کشتی‌ها و حمل‌و‌نقل ریلی خود را با انگلیس قطع کرده‌اند. کرونای انگلیسی در هلند، دانمارک، استرالیا و جبل‌الطارق هم مشاهده شده است. درپی ظهور نوع جدید و جهش‌یافته ویروس کرونا در انگلیس نشست اضطراری اتحادیه اروپا برگزار شد. کشور‌های اتحادیه اروپا در این نشست درباره ممنوعیت ورود مسافر و کالا از انگلیس توافق کردند. دولت سوئیس هم اعلام کرد مسافرانی را که از هفته گذشته از انگلیس وارد کشور شده‌اند، ۱۰ روز قرنطینه می‌کند. دولت کویت هم اعلام کرد به‌دنبال شیوع کرونای انگلیسی مرز‌های زمینی و دریایی خود را می‌بندد و پرواز‌های تجاری را به حالت تعلیق در می‌آورد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کرونا ، انگلیس ، اروپا ، قرنطینه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا انگلیس اروپا قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!

یک یوتوبر انگلیسی با استفاده از کامپیوتر، 10 هزار بار یورو 2024 را شبیه سازی کرد و احتمال قهرمانی هر تیم را استخراج کرد. 

طرفداری | جیمز آلکوت (یک یوتیوبر انگلیسی)، مراحل مختلف جام ملت های اروپا 2024 را 10000 بار شبیه سازی کرده است. 24 تیم ملی برتر اروپا در ابتدای ماه ژوئن به آلمان می روند تا برای کسب عنوان قهرمانی اروپا بجنگند. این شبیه ساز بر این باور است که کریستیانو رونالدو به احتمال زیاد به همراه کشورش پرتغال، دومین افتخار بزرگ خود را به دست خواهد آورد.

بر این اساس، کشورهای انگلیس، پرتغال و فرانسه سه مدعی اصلی برای کسب عنوان قهرمانی هستند و شبیه‌ساز ساخته شده توسط آلکوت بیشترین شانس قهرمانی را برای پرتغال قائل شده است. انگلیس، فرانسه و اسپانیا هم در رده های بعدی قرار دارند. 

نتیجه 10 هزار شبیه سازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است