Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-۲ کارگر افغانستانی که در ماجرای جنایت مرموز در گاوداری و قتل هولناک ۵ عضو یک خانواده دستگیر شده‌اند، اعترافاتی داشته‌اند که این پرونده را وارد مرحله تازه‌ای کرده است.

این قتل عام خانوادگی روز چهارشنبه هفته گذشته به پلیس اعلام شد و سپس اجساد پدر و مادر و سه فرزند خانواده در حوالی گاوداری و درون یک چاه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که روز پنجشنبه کارگر افغانستانی این گاوداری به اتهام قتل دستگیر شده بود وی به جنایت‌ها با همدستی دوستش اعتراف کرد.

سرهنگ حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان در این باره گفت: پس از دستگیری متهم اصلی پرونده و بازجویی، وی به قتل‌ها اعتراف کرد و انگیزه‌اش را از این جنایت اختلاف حساب با صاحب گاوداری عنوان کرد.

معاون اجتماعی پلیس استان افزود: قاتل پس از انجام قتل اقدام به سرقت یک کیلوگرم زعفران و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مقتولان کرده بود. البته در چند روز اخیر شایعاتی در خصوص انگیزه قاتل در این پرونده مطرح شده بود از جمله اینکه عامل قتل ۸ کیلو زعفران و پول فروش خودروی تیبا را سرقت کرده که هم مجموعه پلیس و هم دادستان آن را تکذیب کردند اما خود قاتل روز دوشنبه در بازجویی‌هایش عنوان کرده که به خاطر اختلاف حساب با پدر خانواده دست به جنایت زده و سپس یک کیلو زعفران و پنج گوشی متعلق به مقتولین را سرقت کرده است.

اظهارات دادستان تویسرکان

علی‌ بهادری، دادستان تویسرکان نیز با بیان اینکه علت قتل خانواده ۵ نفره تویسرکانی هنوز مشخص نیست گفت: قضیه قتل به خاطر سرقت زعفران و پول فروش خودروی تیبا درست نیست و انگیزه قتل هنوز کاملاً مشخص نشده است.
وی با بیان اینکه یک نفر در جریان این قتل هولناک دستگیر شده و صحبت‌های قابل تأملی نیز زده است افزود: کارهای اطلاعاتی روی دستگیری نفر دوم در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر او را دستگیر کنیم.

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد