Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: آذرماه امسال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۱۸ درصدی تردد خودروها در سطح استان زنجان بودیم.

خدابخش مرادی‌نافچی شامگاه دیروز (یکم دی‌ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با کاهش تردد در آذرماه امسال نسبت مدت مشابه سال گذشته در استان زنجان، اظهار کرد: در آذرماه پارسال ۷۳ هزار و ۱۶۵ تردد و آذرماه امسال ۶۲ هزار و ۱۸۰ تردد در استان زنجان ثبت شده که ترددها نسبت به پارسال ۱۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با تعداد بازدیدهای ناشی از اعمال محدودیت‌های کرونایی در آذرماه امسال در استان، افزود: ماه گذشته ۱۴ هزار و ۶۵۹ بازدید انجام شده که ۲۹ مورد صورت جلسه شده و ۱۶۰ مورد نیز پلمب شده است.

این مسئول در رابطه با اعمال قانون یا جریمه در آذرماه امسال، تصریح کرد: ۱۷ هزار و ۱۸۰ مورد خودور توسط پلیس از مناطق قرمز و نارنجی استان بازگردانده شده و ۷۲۷۵ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی در استان اعمال قانون شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در رابطه با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی در آذرماه، خاطرنشان کرد: جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در داخل شهر ۶۸۰ مورد و ورودی شهر ۹۲۳ مورد و جریمه یک میلیون تومانی در داخل شهر ۵۲۸ مورد و ورودی شهر نیز ۲۶۳ مورد بوده است.

فرماندار شهرستان طارم نیز در ادامه این جلسه، در رابطه با پایش کارگران فصلی در شهرستان طارم، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده و هماهنگی‌های صورت گرفته با بخشداری گیلوان و شهرستان‌های استان گیلان، ورود کارگردان فصلی غیربومی به این شهرستان به صفر رسیده است.

ستار صفری، از تشکیل ۱۱ اکیپ نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان طارم خبر داد و افزود: اکنون روزانه ۹۰ الی ۹۵ نظارت از اماکن مختلف شهرستان انجام می‌شود و از ابتدای طرح تاکنون ۵۵ واحد پلمب شده‌اند و طی دو هفته اخیر ۹ واحد علی‌رغم تذکرهای کتبی و شفاهی پلمب شده‌اند.

وی از کاهش ۴۰ الی ۶۰ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی شهرستان طارم خبر داد و خاطرنشان کرد: در ماه‌های آبان و آذر تعداد تست‌گیری کرونا هشت برابر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان همه باهم علیه کرونا شهرستان طارم آذرماه امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد