Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دو هزار و ۶۶ کادر پرستاری در مراکز درمانی تابعه این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

او افزود: از این تعداد ۲۱۴ کادر پرستاری در بیمارستان تامین اجتماعی استان مشغول به خدمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۳۰ هزار پرستار استخدام می‌شوند

شیرانی اضافه کرد: یک هزار و ۸۵۲ کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان شامل یک هزار و ۴۴۵ پرستار، ۱۶۲ اتاق عمل، ۱۲۶ هوشبری و ۸۲ بهیار است.

او ادامه داد: حدود ۳۲۰ نیروی شرکتی و تقریباً همین تعداد نیروی طرحی نیز در دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

شیرانی گفت: طی دو سال اخیر ۳۷ کمک پرستار جذب مراکز درمانی استان شده اند.

او تعداد تخت مصوب و فعال مراکز درمانی استان را به ترتیب دوهزار و ۱۱۷ و یک هزار و ۶۷۳ تخت اعلام کرد.

شیرانی با اشاره به کمبود نیروی پرستاری مراکز درمانی استان اظهار امیدواری کرد: بخشی از این کمبود با استخدامی که وزارت دارد جبران شود و به زودی شاهد تبدیل وضعیت نیروی‌های شرکتی باشیم.

او در ادامه به آمار دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره داشت و افزود: هم اکنون در دانشکده پرستاری و مامایی شهرکرد در مقطع کارشناسی پرستاری ۳۱۲ نفر، در مقطع کارشناسی ارشد مراقبت ویژه ۲۷ نفر، در مقطع کارشناسی ارشد داخلی جراحی ۳۷ نفر، در مقطع کارشناسی ارشد کودکان ۱۳ نفر و در دانشکده پرستاری بروجن نیز ۱۶۵ نفر مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کادر پرستاری مراکز درمانی کرونا ویروس مقطع کارشناسی کادر پرستاری مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند..

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

کد خبر 6092187

دیگر خبرها

  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای