Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برای دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران تصمیم گرفته است که بنا به درخواست اکثریت باشگاه‌ها، برگزاری رقابت‌ها به صورت متمرکز در تهران، برگزار شود. بر این اساس، دور برگشت مرحله مقدماتی، از هشتم دی‌ماه با ورود تیم‌ها به تهران آغاز می‌شود و مسابقات هفته نخست دور برگشت مرحله مقدماتی، روز سه‌شنبه نهم دی‌ماه در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییر تصمیم فدراسیون و برگزاری رقابت‌های دور برگشت به صورت متمرکز در تهران گفت: بهترین روش برای برگزاری مسابقات لیگ برتر، شیوه رفت و برگشت است اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط حاکم بر کشور تغییراتی در شیوه معمول برگزاری مسابقات اعمال شد. در ابتدا فدراسیون مسابقات را با شیوه رفت و برگشت آغاز کرد اما در ادامه شاهد ابتلای برخی از تیم‌ها و بازیکنان به ویروس کرونا بودیم.

سرمربی تیم والیبال فولادسیرجان ادامه داد: ابتلای برخی از تیم‌ها و بازیکنان به کرونا باعث شد تا هفته‌های پایانی دور رفت به شیوه متمرکز برگزار شود. شاید تیم‌هایی که در حال حاضر مدعی هستند که رقابت‌ها در دور برگشت باید به شیوه VNL برگزار شود، بیشترین آسیب را از ویروس کرونا در مرحله رفت دیده‌اند. فکر می‌کنم بهترین روش در حال حاضر روشی است که امتحان خود را پس داده است. زمانی که یک شیوه آزمون و خطا شده و نتیجه‌ای نیز در پی داشته، بسیار سخت می‌توان روی گزینه دیگر رفت و دلیل آن نیز بیماری کرونا است.

سرمربی تیم والیبال فولادسیرجان درباره شیوه برگزاری مسابقات با توجه به حضور ۱۴ تیم در مسابقات گفت: بهترین روش جدول ۱۵ تیمی است. همانطور که در دور رفت انجام شد. اگر بخواهند تغییراتی اعمال کنند وارد چالش جدیدی خواهند شد. باید با همان شیوه ۱۵ تیمی مسابقات را ادامه دهند و تیم‌ها در طول مسابقات دو هفته استراحت داشته باشند تا ریکاوری خوبی صورت گرفت.

وی افزود: اگر بتوانند مسابقات را در سه سالن برگزار کنند که عالی است اما بعید می دانم. در غیر این صورت باید از همان روش ۱۵ تیمی دور رفت استفاده کنند.

تندروان درباره تقویت تیمش در نیم فصل رقابت‌ها، اظهار داشت: تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم. نه بازیکنی از تیم جدا خواهد شد و نه قصد جذب بازیکنی را داریم.

تندروان در خاتمه خاطرنشان کرد: تیم تمرینات خود را پیگیری می‌کند، شرایط خوب و نرمالی داریم و منتظر اعلام برنامه از سوی کمیته رویدادها هستیم تا حریف نخست خودر ا بشناسیم. خوشحالم که همه بسیج شدند تا رقابت‌های لیگ ادامه داشته باشد و این برای ما که در حال تلاش هستیم، خوشایند است.

کد خبر 5101488 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم والیبال فولاد سیرجان ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تکواندو کشتی آزاد بشار رسن والیبال اردوی تدارکاتی یحیی گل محمدی کشتی فرنگی دور برگشت رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد

دریافت 39 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی با حضور ۱۱۵ ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی بجنورد مجموعه شهید علیدخت خانه بجنورد برگزار شد.

کد خبر 6096182

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • ویدئوی بایدن با موضوع جنگ ستارگان واکنش‌برانگیز شد
  • ده نشانه بحث‌برانگیز از وجود حیات فرازمینی
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد