Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب تویسرکان با اعلام دستگیری یک نفر از قاتلان جنایت هولناک خانوادگی گفت: با توجه به اعترافات گرفته شده از این متهم تاکنون مشخص شده که علت و انگیزه قتل پنج نفر از اعضای این خانواده تویسرکانی دزدی نبوده است.

علی بهادری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح این جنایت مطرح کرد: هنوز در حال بازجویی از فرد دستگیر شده به عنوان قاتل هستیم و تاکنون هم این فرد حرف های قابل تأملی زده است و به قتل پدر، دو پسر، دختر و مادر این خانواده اعتراف کرده که در حال بررسی و تحقیق بیشتر در مورد این اعترافات هستیم و به زودی نتیجه و علت قتل را به عموم اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه اجساد مقتولان دیروز به خاک سپرده شد، اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم که اطلاعات و اخبار را از مراجع رسمی و خبرگزاری های معتبر دنبال کنند و به شایعات دامن نزنند چراکه برخی از شایعات مانع عملکرد صحیح و به موقع پلیس می شود.

دادستان تویسرکان در مورد فیلم منتشر شده در فضای مجازی که نشان دهنده اعتراف قاتل به قتل این پنج نفر است، گفت: دستور پیگیری و شناسایی عامل نشر این فیلم به مراجع مربوطه داده شده و تا شخصاً این فیلم را نبینم هیچ‌نظری مبنی بر تأیید یا رد این فیلم ندارم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بر خلاف مطالب گفته شده در برخی از سایت ها و گفته ها و شنیده های مردمی دزدی پول، خودروی تیبا و چند کیلو زعفران علت و انگیزه قتل نبوده و موضوع همچنان در حال پیگیری است. هنوز چگونگی و علت مرگ این افراد مشخص نشده است و منتظر نظر پزشکی قانونی مبنی بر چگونگی مرگ این افراد هستیم.

دادستان تویسرکان در پایان ضمن ابراز همدردی با تنها عضو باقیمانده از این خانواده و مردم شهرستان اعلام کرد: پلیس و مقامات قضایی با تحقیقات علمی و تلاش شبانه روزی ظرف ۷۲ ساعت بعد از حادثه موفق به دستگیری عامل اصلی قتل و شخص قاتل شدند که همچنان بازجویی از قاتل ادامه دارد و به محض روشن شدن علت و انگیزه قتل مراتب اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سه شنبه ۲۵ آذرماه ۹۹ طی تماس تلفنی با مرکز پلیس موضوع ناپدید شدن اعضای یک‌خانواده و دیدن رد خون در یک‌ گاوداری در نزدیکی روستای مرادآباد شهرستان تویسرکان گزارش داده شد. در پی این گزارش مقامات قضایی و پلیس در محل حادثه حضور یافته و به‌جستجو در داخل محوطه گاوداری پرداختند که در همان ساعات اولیه جسد دختر و پدر این خانواده به فاصله کمی از گاوداری پیدا شد.

در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که اعضای خانواده ناپدید شده که در همان ساختمان زندگی می کرده اند، پنج نفر بوده و پلیس و تیم جستحو در تلاش برای یافتن سه نفر دیگر بودند. در همین حین تیم جستجو متوجه چاهی عمیق در همان گاوداری شده و به جستجو در میان چاه پرداختند.

عمق زیاد چاه مانع از دستیابی سریع به اجساد درون چاه شد که با کمک گرفتن از نیروهای غواص هلال احمر بعد از چهار روز تلاش شبانه روزی اجساد مادر و دو پسر خانواده نیز از درون چاه بیرون آورده شد و برای معاینات و کشف چگونگی و علت مرگ به پزشکی قانونی استان تحویل داده شدند.

در نهایت در تاریخ یکم دی ۹۹ اجساد این خانواده در امامزاده کوه واقع در محله سرابی تویسرکان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها قتل جنايت جنایت خانوادگی قاتل دزدی دادستان عمومي و انقلاب گاوداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!

 سردار گودرزی رئیس پلیس آگاهی فاتب گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است. فرد آزارگر با راه اندازی پیج در اینستاگرام اقدام به جذب فالور نموده و در ادامه با اغفال اعضای پیج آنان را در شرایط باج دهی قرار داده و حتی در مواردی به منظور بدست آوردن اندوخته‌های قربانیان آنان را مورد ضرب و شتم و آزار قرار داده است. برخی از این افراد برای مدت‌های مدید در برابر آزار و استثمار روحی و جسمی خود سکوت کرده و تن به باج دهی به این فرد خبیث داده اند. این در حالی است که همکاران من به محض وصول اولین شکایت ظرف یک هفته متهم مورد نظر را شناسایی و دستگیر نمودند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد در برابر تهدید و اخاذی افراد آزارگر، تسلیم و سکوت را برگزیده و وارد چرخه باطل اخاذی و باجگیری می‌شوند و در نهایت پس از صدمات روحی و جسمی و مادی فراوان سرانجام تصمیم به شکایت از فرد آزارگر می‌گیرند در حالی که اگر در همان گام نخست تهدید و اخاذی، به جای ترس از فرد مجرم، به پلیس اعتماد می‌کردند خیلی زود از این گرداب و چرخه باطل نجات 
می‌یافتند.

 رئیس پلیس آگاهی تصریح کرد: در تعریف شبکه‌های اجتماعی آمده است:فضایی برای ارتباط با کسانی که می‌شناسید، اما متاسفانه در جامعه ما به این شبکه‌ها به عنوان ابزار آشنایی با افراد غریبه نگاه می‌شود. شهروندان عزیز باید به خاطر داشته باشند که فضای مجازی هیچ تفاوتی با دنیای واقعی نداشته و شما تمام ملاحظاتی که در دنیای واقعی برای محافظت از خود و اعضای خانواده و حریم شخصی خود رعایت می‌کنید باید در ارتباطات مجازی خود نیز رعایت نمایید.

وی گفت: اینکه فردی در فضای مجازی فعالیت می‌نماید و تعداد زیادی دنبال کننده دارد به معنای سلامت روان و پایبندی اخلاقی وی نمی‌باشد. از شکل دادن مراودات و ارتباطات اجتماعی بر اساس تابلو چشم نواز و ویترینی که فرد کلاهبردار و آزارگر برای اغفال شما به نمایش گذاشته است خودداری نمایید. شما در دنیای واقعی افراد را تقریبا به همانگونه که هستند مشاهده می‌نمایید، اما در شبکه‌های اجتماعی شما با تصویر گزینش شده و اغراق آمیزی که فرد برای فریب مخاطب به نمایش گذاشته است روبرو هستید.

گودرزی افزود: از آنجا که بسیاری از افراد به دلیل ترس از آبروریزی و قضاوت نزدیکان و اعضای خانواده به جای شکایت تن به باج دهی می‌دهند از خانواده‌ها می‌خواهم تا پشتیبان و حامی یکدیگر بوده و این اطمینان خاطر را به عزیزان خود بدهند که در برابر هر فرد غریبه و آزارگری از فرد قربانی حمایت می‌کنند و او را در این مسیر تنها نمی‌گذارند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با کشف پرونده‌های متعدد در این سال‌ها ثابت نموده اند که هرگز در برابر تضییع حقوق شهروندان بی تفاوت نبوده و با هوشمندی در اسرع وقت مجرمان را تسلیم دستگاه قضا می‌نمایند. اما شیرین‌تر از کشف پرونده‌ها، پیشگیری از وقوع جرائم تلخی از این دست می‌باشد؛ لذا از همه شهروندان به ویژه زنان سربلند سرزمینم می‌خواهم تا با رعایت نکات خود مراقبتی مانع از وقوع این اتفاقات ناگوار شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان