Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: با اقداماتی که دلسوزان کشور و انقلاب انجام دادند، خطر تعلیق فوتبال علیرغم میل باطنی «افراد با ظواهر موجه» رفع شد.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشجو در رابطه با طرح سوال از مسعود سلطانی‌فر، اظهار داشت: تمام نمایندگان حاضر در کمیسیون فرهنگی نظر به این دادند که موضوع مورد سوال، ملی است و نماینده سوال کننده هم قانع نشده و به هیات رئیسه ارجاع داده شده تا نوبت وزیر ورزش برای حضور در صحن علنی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس درخصوص 8 امضاکننده قرارداد ویلموتس و حواشی مربوط به آن تصریح کرد: ان‌شاءالله که تعلیق فوتبال ایران اتفاق نمی‌افتد، هرچند اقدامات زیادی از داخل در در این خصوص انجام شد اما در حال حاضر امکان گفتن آن نیست. با اقداماتی که دلسوزان کشور و انقلاب انجام دادند، خطر تعلیق فوتبال علیرغم میل باطنی «افراد با ظواهر موجه» رفع شد.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین درمورد اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال گفت: نقطه نظراتی برای اساسنامه وجود دارد که بعد از برگزاری انتخابات فدراسیون، آنها را بیان می‌کنیم. همچنین به دلیل اینکه اساسنامه جدید با قوانین متعددی در تعارض هست، دولت باید در قالب یک لایجه اختصاصی آن را ارائه دهد. حرف‌هایی هم که مبنی بر دخالت دولت در فوتبال زده می‌شود فقط مختص کشور ماست؛ درحالی که چارچوب حاکمیت‌ها، حمایت از فوتبال است. مداخله درصورتی است که مثلا دولت بگوید یک شخص خاص حتما در پُست فوتبالی منصوب بشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویلموتس وزیر ورزش احسان قاضی زاده هاشمی تعلیق فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان