Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، "محمدجواد ظریف" در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه تلویزیونی" طلوع نیوز " افغانستان به سوالات مجری این رسانه در مورد روابط ایران و افغانستان و برخی موضوعات مهم مرتبط بین دو کشور پاسخ گفت.

ظریف درباره نقش ایران در برنامه صلح افغانستان گفت: ایران حامی دولت و مردم افغانستان است و می‌گوید که همه گروه های افغان باید در مورد آینده این کشور تصمیم بگیرند و این سیاست نظام و دولت ایران در قبال افغانستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف تأکید کرد که نقش شهید سردار سلیمانی در برقراری و ایجاد نظام دموکراسی در افغانستان در کنفرانس بن اگر از من بیشتر نبود، کمترهم نبود.

به گفته وی، ترور شهید سردار سلیمانی خروج آمریکا از منطقه را تسریع کرد و در عراق مجلس آن کشور رای به ضرورت خروج نیروهای آمریکایی از آن کشور داد.

در حال تکمیل است...

برچسب‌ها افغانستان مذاکرات صلح افغانستان محمد جواد ظریف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان مذاکرات صلح افغانستان محمد جواد ظریف افغانستان مذاکرات صلح افغانستان محمد جواد ظریف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • راه آهن: کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت ما سوءاستفاده کرد
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان