Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به دلیل اجرای برنامه‌های این وزارتخانه در پاسداشت این مناسبت تقدیر کرد.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در بخشی از لوح تقدیری که به امضای سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خطاب به سید عبدالحمید احمدی رییس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس وزارت ورزش و جوانان به رشته تحریر درامده، آمده است:

از اهتمام و تلاش شایسته حضرتعالی و همکاران محترم در گرامیداشت هفته دفاع مقدس بویژه حضور فعال با برپایی غرفه در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت که با حضور ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در دوم مهرماه 1399 در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با شعار چهل سال اقتدار و سربلندی افتتاح و بحمدلله به رغم محدودیت های کرونای،با استقبال ویژه مقامات، محققان، نخبگان، جوانان و رسانه های داخلی و خارجی مواجه شد صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این لوح تقدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توسط سرهنگ جوشقانی نماینده این بنیاد به سید عبدالحمید احمدی اهدا شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دکتر احمدی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید

مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی دهقانی فیروزآبادی؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مسئله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته‌اند.

بنیاد ملی نخبگان از تشکیل "هسته‌های استادمحور علمی و فرهنگی" پشتیبانی می‌کند + شیوه‌نامه

 این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از 20 هزار دانشجو از 50 دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده  و نهایتاً اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده‌اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده‌اند.

 این مراسم از ساعت 19 تا 21 به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد