Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردکانیان از بهره برداری ۲۵۰ هزار پروژه در پویش «هر هفته الف- ب -ایران» در سراسر کشور خبرداد و گفت در این پویش هر هفته پروژه‌های متعددی در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا اردکانیان» امروز(سه‌شنبه، ۲ دی) در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته سی و سوم پویش «هر هفته الف -ب -ایران» که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن الغدیر  برگزار شد، اظهارکرد: در ۲ سال اخیر سال‌های خشک و یا با فراوانی نعمت باران که باعث بلایای طبیعی چون سیل شده بود را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر نیرو با بیان اینکه در کشور سرمایه‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، غیردانشگاهی، خصوصی و دولتی داریم گفت: با اتحاد ملت ایران نقشه‌های شوم دشمنان که درصدد بودند چهلمین سالگرد انقلاب را با وضع تحریم‌های جدید جشن نگیریم، خنثی شد. 


وی ادامه داد: دشمنان درصدد بودند که با کاهش تاب‌آوری اجتماعی، شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند تا امید و انگیزه در جامعه کاهش یابد اما با اتحاد و انسجام ملت ایران و همراهی با دولت تاکنون موفق نشدند به اهداف شومشان دست یابند.

 

وزیر نیرو در ادامه با بیان اینکه در سال جهش و رونق تولید پروژههای متعددی در حوزه آب و برق به بهره برداری رسید تصریح کرد: با کاهش التهاب اجتماعی و افزایش امنیت خاطر در جامعه پویش «هر هفته - الف-ب- ایران» طراحی و اجرا شد.


وی افزود: در قالب این پویش هر هفته پروژه‌های متعددی در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.‌ و در یک برنامه ریزی مدون سال گذشته توانستیم ۲۲۷ طرح را با اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری برسانیم.‌

 

اردکانیان خاطرنشان کرد: با پیشرفت‌های چشم‌گیر ایران در حوزه‌های مختلف و اراده مستحکم وزارت نیرو به دشمنان این مرز و بوم فهماندیم که تحریم‌های آنان، روزمرگی بیش نیست. 

 

*تا پایان دولت ۵ هزار نفر در وزارت نیرو بازنشسته می شوند


وی با اشاره به سرمایه انسانی وزارت نیرو بیان کرد: طی دو سال، سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای وزارت نیرو بازنشسته شدند که تا پایان دولت به حدود پنج هزار نفر خواهد رسید. 


وزیر نیرو اضافه کرد: با بازنشسته شدن نیروهای قدیم شاهد ورود نیروهای جوان در حوزه‌های مختلف خواهیم بود که با این روند ایجاد انگیزه و افزایش کیفیت فعالیت‌ها را شاهد خواهیم بود‌. 


وی به پویش «هر هفته الف- ب- ایران» پرداخت و اظهار کرد: در این پویش ۲۵۰ هزار پروژه در کشور راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید. 

 

*افتتاح  ۱۷۶پروژه در استان تهران و گیلان 
اردکانیان تصریح کرد: در هفته سی و سوم این طرح  ۱۷۶پروژه در استان تهران و گیلان با اعتباری بالغ بر ۵۱ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.  


وزیر خاطر نشان کرد: اصلاح ساختاری و ایجاد انگیزه در حوزه‌های مختلف از جمله اهدافی است که دنبال می‌شود و مسیر را برای دولت بعدی هموارتر خواهد کرد.‌

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: هر هفته الف ب ایران توطئه های دشمن وزیر نیرو بهره برداری می رسد حوزه های مختلف هفته الف وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات

مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری ۱۲۲پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان یزد، محمدرضا زارع اظهار کرد: در هفته ارتباطات سال جاری، ۱۲۲ طرح مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱,۳۸۷ میلیارد ریال در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها شامل تأسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری در ۷ مرکز، تأسیس، اجرای شبکه کابل و فیبر نوری ۵ نقطه، اجرای فیبرنوری ۵ سایت BTS است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد اجرای طرح‌های قابل بهره برداری در سطح استان، افزود: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تأسیس و توسعه و افزایش تکنولوژی ۷۲ سایت BTS، نصب سوئیچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از طرح‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات است.

زارع ایجاد بستر ارائه سرویس سرینو، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته ارتباطات بیان کرد.

به گزارش ایمنا، با افتتاح این طرح‌های مخابراتی و همراه اول، تعداد ۳۴۳ طرح از هفته ارتباطات سال گذشته تاکنون در استان یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳,۹۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 751558

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • ادعای اوکراین: توطئه ترور زلنسکی توسط عوامل روسیه خنثی شد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد