Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران با مدیرعامل موسسه کشوری مهد قرآن دیدار و گفتگو کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: استاد سید حسین موسوی بلده، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران به اتفاق میثم طاهرآبادی، معاون اجرایی و مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت استان تهران ضمن دیدار با سید محمود چاوشی مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن و معاونین ، از بخش های آموزشی و فرهنگی این مؤسسه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن در این دیدار ، مدیر عامل و معاونین آموزش و امور استان های مؤسسه، موضوعات آموزش جامع، عمومی و تخصصی قرآن کریم با محوریت حفظ و مفاهیم، فعالیت های مهد قرآن در جغرافیای ۲۳ استان کشورمان به عنوان مؤسسه قرآنی مردم نهاد و اعلام آمادگی در جهت گسترش همکاری آموزشی را اعلام کردند.

 

بنا بر این گزارش استاد موسوی بلده به نمایندگی از جامعه قرآنی شهرداری تهران ضمن تقدیراز فعالیت های ارزشمند حجت لاسلام فومنی الحائری مؤسس و رئیس هیأت امنای مؤسسه پیشکسوت مهد قرآن در امر شکوفایی قرآن آموزان به ویژه حفاظ آمادگی شورای عالی قرآن شهرداری تهران را برای همکاری و بهره مندی از ظرفیت های آموزشی، تخصصی مؤسسه مهد قرآن اعلام کرد.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: موسسه کشوری مهد قرآن استاد موسوی بلده فعالیت های قرآنی شورای عالی قرآن شهرداری تهران مهد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟