Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتحادیه طلا، جواهر و سکه امروز  (دوم دی ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، نیم سکه۶  میلیون و۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار  تومان و سکه یک گرمی۲ میلیون و ۳۵۰هزار تومان است.  

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۷۰ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۲۸هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز ۱۵۰ هزار تومان کاهش  یافته است.

سکه در آخرین معاملات دیروز  ۱۱ میلیون  و ۸۰۰ هزار تومان بوده است.

برای اطلاع از قیمت روز طلا وسکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

محصول  نرخ (تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۱.۷۵۰.۰۰۰ سکه تمام طرح قدیم  ۱۱.۲۰۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۶.۲۰۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۴.۱۵۰.۰۰۰ سکه گرمی  ۲.۳۵۰.۰۰۰ اونس جهانی  یک هزار و ۸۷۰ دلار طلای ۱۸ عیار  ۱.۱۲۸.۸۰۰ انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت طلا و سکه بهار آزادی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است

امتداد - سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: سکه‌های حراجی شده در مرکز مبادله از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  «اصغر بالسینی» سخنگوی مرکز مبادله ایران گفت: سکه‌های ضرب‌شده و تحویل‌داده‌شده بانک مرکزی در حراج سکه مرکز مبادله ارز و طلای ایران،(تمام سکه، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی) ضرب بانک مرکزی هستند. همگی این سکه‌ها از استاندارد‌های بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آن‌ها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.وی افزود: سکه تمام بهار آزادی عرضه‌شده در مرکز مبادله ایران، ۸.۱۳۶ گرم است. دارندگان توجه داشته باشند عیار آن ۹۰۰ در هزار بوده و طرح روی سکه تمام بهار آزادی ضرب بانک مرکزی نیز تصویر امام خمینی (ره) و بارگاه امام رضا (ع) است.

بالسینی ادامه داد: طرح دو طرف سکه ربع و نیم بهار آزادی نام مبارک امام علی (ع) و بارگاه امام رضا (ع) است؛ عیار هر دو سکه ۹۰۰ در هزار است. وزن نیم‌سکه ۴.۰۶۸ گرم است و این عدد برای ربع سکه ۲.۰۳۴ گرم است.

وی اظهار داشت: عیار هر سه نوع سکه تحویل‌داده‌شده در مرکز مبادله ایران، ۹۰۰ در هزار و معادل ۲۱.۶ است. دارندگان این سکه‌ها مراقب افرادی باشند که با طرح مسائل واهی درباره عیار و کیفیت سکه تحویلی مرکز مبادله به دنبال سوءاستفاده هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سکه‌های مرکز مبادله کاملا استاندارد است
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • قیمت طلا،سکه و دلار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • نفت در مدار رشد؟