Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@06:20:29 GMT

برگزاری وبینار تخصصی آشنایی با پرندگان خانگی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۶۷۳۹

برگزاری وبینار تخصصی آشنایی با پرندگان خانگی

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: وبینار تخصصی آشنایی با پرندگان خانگی با همکاری اداره کل دامپزشکی استان اصفهان همزمان با روز جهانی پرنده برگزار می‌شود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه طرح ساماندهی ناژوان آماده هرگونه همکاری در حوزه‌های مختلف علمی تحقیقاتی و گردشگری با همکاران و کارشناسان مجموعه اداره کل دامپزشکی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تداوم تعطیلی مراکز ناژوان در ایام کرونا، افزود: بازگشایی مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان با نظر ستاد کرونای استان اصفهان خواهد بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به تنوع گونه‌های مختلف پرندگان در این باغ افزود: باغ پرندگان ناژوان اصفهان به عنوان نخستین باغ پرندگان کشور، الگوی موفقی برای نمونه‌های مشابه بوده است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم ورود ویروس آنفولانزای پرندگان در کشور با اقدامات و محدودیت‌های ایجاد شده در تردد و مراقبت از پرندگان تاکنون در این مجموعه هیچ علائمی از ابتلای پرندگان به این ویروس مشاهده نشده است.

هاشمیان ادامه داد: بنا به درخواست بسیاری از شهروندان و علاقه مندان به پرندگان مجموعه ویدئوهای آموزشی نحوه نگهداری و راهکارهای مراقبت از پرندگان خانگی در مجموعه طرح ساماندهی ناژوان آماده و منتشر خواهد شد.

کد خبر 463395

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منطقه گردشگری ناژوان شهر وبینار کلانشهر شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طرح ساماندهی ناژوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به رای صادره کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر مشخص نمودن محل میزبانی‌های تیم آبی پوشان جنوب در سه هفته آتی مسابقات لیگ یک (تا پایان فصل) از سوی سازمان لیگ، محل برگزاری سه دیدار از هفته‌های سی ام، سی و دوم و سی و سوم مسابقات لیگ یک کشور به شرح ذیل اعلام می‌شود:
 دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-شاهین بندرعامری بجای چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت در روز پنج شنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.
 دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-خیبر خرم آباد هفته سی و دوم روز شنبه ۵ خرداد ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیدار دو تیم آبی پوشان جنوب-مس شهربابک هفته سی و سوم روز پنج شنبه ۱۰ خرداد ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»