Web Analytics Made Easy - Statcounter

جودکی به ورود ۱۲ هزار و ۶۱۷ فقره پرونده و محكوميت بیش از یک هزار ميليارد ريالي در تعزيرات حكومتي استان همدان در ۹ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت:این پرونده ها درسه حوزه کالاوخدمات ، بهداشت ،دارو ودرمان و قاچاق کالاوارز هستند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «داریوش جودکی» در جمع خبرنگاران گفت: در راستای کمک به ثبات اقتصادی وجلوگیری از سود جویی زیاده خوا هان  ،باتوجه به وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی مبنی بر رسیدگی وصدوراحکام متقن ،  در 9 ماهه نخست امسال تعداد 12 هزار و 617  فقره پرونده شامل یک هزار و 524 فقره دربخش كالا و خدمات ، 724 فقره دربخش قاچاق كالا وارز، ویک هزار و 367 فقره دربخش بهداشت،دارو ودرمان در تعزيرات حكومتي استان همدان تشکیل شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر کل تعزیرات حکومتی استان  همدان افزود: این پرونده ها درسه حوزه کالاوخدمات ، بهداشت ،دارو ودرمان و  قاچاق کالاوارز هستند . بیشترین پرونده درحوزه کالاوخدمات تشکیل شده است.

 

 وی ادامه داد: در همین رابطه بیش از 99% پرونده های  کالاوخدمات ، و 94% پرونده های  قاچاق کالا وارز ، و  100% از پرونده های  بهداشت ، دارو ودرمان رسیدگی و متخلفین مجموعا به پرداخت مبلغ  یک هزار و 113 میلیارد و 591 میلیون و 876 هزار و 904 ریال جریمه نقدی درحق دولت محکوم شده اند.

 

جودکی در ادامه به اجرای طرح شب یلدا اشاره کرد و گفت: در طرح شب یلدا که با همکاری سازمان صمت واتاق اصناف اجراشد  از 22 آذر تا 1 دی ماه تعداد 17 اکیپ فعال 124 واحد صنفی را بازرسی وتعداد 39 فقره پرونده با موضوعات عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و .... تشکیل ورسیدگی شد . تعزيرات حكومتي آمادگي كامل جهت رسيدگي سريع واجراي قاطع آراء صادره در زمينه تخلفات اعلامي به اين اداره را دارد

 

وی از مردم عزيزبابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می کنیم وتقاضا داريم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن 32523442 اداره کل ، تلفن گویای 124 وسامانهwww.124.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت ، سامانه پیامکی 300000135 وتارنمای t135.ir اعلام نمایند.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: پرونده های تخلفات مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان داشت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان یافته قاچاق دارو در سطح استان دو نفر از عناصر اصلی و توزیع کننده خارج از شبکه دارو در سطح استان و برخی مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت و متهمین دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند. 
عتباتی ادامه داد: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده بزه ارتکابی توسط متهمین محرز و هر یک از متهمین را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم نمود.

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف