Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا اردکانیان پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از طرح‌های صنعت آب و برق استان‌ گیلان در سی و سومین هفته پویش #هر هفته الف-ب-ایران در ارتباط ویدیو کنفرانسی با استاندار گیلان اظهار کرد: وزارت نیرو صرفاً یک خط‌‌نگهدار، هماهنگ‌کننده و در برخی مواقع یک سخنگو برای این جمع وسیع و اراده‌های استوار و محکم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش دشمنان در به‌زانو درآوردن کشور در شرایط تحریمی و اعمال تحریم‌های ظالمانه و همچنین القای ناامیدی در داخل گفت: با طراحی این پویش به کمک همدیگر بیش از هر چیز نشان دادیم که در جمع فعال در این عرصه توانایی اهداف و برنامه‌ها در یک برنامه‌ریزی ۶ ماهه و بعدازآن،  یک‌ساله وجود دارد.

وزیر نیرو با اشاره به تحقق اهداف پویش #هر هفته الف-ب-ایران گفت: همه به‌درستی در این زمینه دریافتند که باید موجب دلگرمی هر چه بیشتر دست‌اندرکاران این پویش شوند نه‌فقط به‌منظور عبور ایمن کشور از این برهه زمانی که با آبرومندی سپری شد و روسیاهی آن بر چهره کسانی ماند که در حال ترک مناصب و موقعیت‌های خودشان هستند، بلکه این پویش سرمایه‌ای برای کشور خواهد بود.

اردکانیان با بیان اینکه مدیریت وزارت نیرو هم در این مجموعه، نقشی برای تدارک شرایط داشت.، افزود: موفق شدیم به اتکای مجموعه برنامه‌ریزی‌ها،  اصلی‌ترین دستاورد خودمان را افزایش سطح اعتماد عمومی مردم قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن از همکاران ما به‌ویژه در رده‌های مدیریتی با اختیار قانونی دستگاه‌های اجرایی بازنشسته شده‌‌اند که تا پایان دولت تدبیر و امید این تعداد به حدود پنج هزار نفر خواهد رسید، تصریح کرد: در ۶ ماه اول سال ۹۹ عرضه انرژی به نسبت مدت مشابه سال قبل، به‌طور متوسط حدود ۴.۵ درصد افزایش داشته که برای صنایع بزرگ تا ۱۲ درصد هم بوده تا سال جهش تولید یک مفهوم عملی و قابل‌اندازه‌گیری در مقایسه با سال قبل خود باشد.

وزیر نیرو ریشه اصلی این خیزش را پویش #هر هفته-الف-ب-ایران دانست و بیان کرد: این پویش موجب شد که بیشتر به اندازه‌ها و ظرفیت‌های خودمان در داخل کشور در صنعت آب و برق توجه کنیم که صرفاً شامل همکاران در وزارت نیرو نیست.

اردکانیان با بیان اینکه نتیجه این مشارکت این بود که امسال توانستیم پویشی بزرگ‌تر با ۲۵۰ پروژه را اعلام کنیم، افزود: تاکنون با احتساب طرح‌های هفته سی و سومم در استان‌های تهران و گیلان، درمجموع ۱۷۶ پروژه ساخت و سازی و سازوکاری با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۱ هزار میلیارد تومان به افتتاح رسیده که این مسیر هفته‌به‌هفته ادامه خواهد داشت‌.

وی با بیان اینکه امسال دولت در همه عرصه‌ها، فعالانه کار می‌کند که حضور رئیس‌جمهوری در برنامه‌های افتتاح نشانه‌ای از آن است، گفت: در خانواده بزرگ آب و برق، اصلاحات ساختاری در حال انجام است؛ اصلاحاتی که زمان انجام آن سال آخر فعالیت دولت با پشت سر گذاشتن آزمون‌وخطاها است.

به گزارش فارس، همچنین صبح امروز پروژه آب‌رسانی به ۳۸ روستا با اجرای ۶۳ کیلومتر خطوط انتقال، ۸۱۰ مترمکعب مخازن ذخیره و ۵.۲۵ لیتر بر ثانیه ظرفیت تأمین آب برای جمعیتی بالغ‌بر ۲۱ هزار و ۸۶۷ نفر (هفت هزار و ۲۸۹ خانوار) در سطح استان گیلان افتتاح شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نیرو سرمایه گذاری وزیر نیرو گیلان پروژه آب رسانی اردکانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077720 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون