Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی طرفداری از مراسم جایزه ناصر حجازی؛

بهناز شفیعی، همسر ناصر حجازی از وضعیت استقلال و زندگی با قهرمانی همچون ناصر حجازی می گوید

به گزارش طرفداری، بهناز شفیعی، همسر ناصر حجازی، در حاشیه این مراسم مقابل دوربین طرفداری قرار گرفته و در خصوص مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

نظرتون در مورد مراسم جایزه حجازی که در دومین سال برگزاری خودش قرار دارد، چیست؟

سلام عرض می کنم خدمت همگی اولا جا دارد که تشکر کنم از دست اندرکاران این مراسم که زحمت خیلی زیادی می کشند به خصوص آقای حجت نظری که خیلی زحمت می کشند و خیلی خوشحالم بابت این مراسم، امیدوارم این مراسم برای پیشکسوتانی که الان در قید حیات هستند برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اخلاق ناصر خان حجازی خب ما از زبان افراد مختلف صحبت های زیادی را شنیده ایم، زندگی با یک قهرمان چه حسی و چه سختی هایی دارد؟

خیلی مشکل بود! خیلی سخت بود ولی الان که نیست متوجه شدم چه جواهری را از دست داده ایم. سختی کار این بود که باید ما خیلی مراقب حرکاتمان می بودیم تا نام ایشان را زنده نگه داریم. الان هم وظیفه ما این است و وظیفه خیلی سنگینی داریم که بتوانیم اسم ایشان را زنده نگه داریم.

تا حالا اتفاق افتاده بود با ناصرخان بحث فوتبالی داشته باشید؟

اولا که اجازه نمی دادند. به بزرگ تر از من هم اجازه نمی داد. ولی خب یک وقتایی من پررویی هایی می کردم و یک حرف هایی می زدم ولی اجازه نمی دادند خیلی دخالت کنیم، مخصوصا در کارهای فنی...

حالا دوست داریم نظرتان را در مورد شرایط استقلال بدانیم. چه چشمداشت و چه پیش بینی ای از ادامه راه استقلال در این فصل دارید؟

به امید خدا استقلال هم روز به روز بهتر می شود. کادر به طور کامل عوض شده است و بعضی بازیکنان هم به تیم اضافه شده اند و بازیکنان جوانی هستند. به امید خدا بتوانند با تلاش بیشتر عملکرد بهتری داشته باشند من این قضیه را نمی پسندم که می گویند به امید خدا وضعیت بهتر می شود باید بیشتر تلاش کنند. مخصوصا بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند تا استقلال به جایگاه واقعی اش برسد.

به نظرتون استقلال تا این جا نتیجه قابل قبولی را کسب کرده است؟

نه! در حد اسم استقلال نه در ادامه حتما می توانند بهتر شوند و بازیکنان با هم هماهنگ تر شوند. به امید خدا به آن جایگاهی که باید می رسند.

ویدیو مصاحبه:

همچنین بخوانید:

حجت نظری: ناصر حجازی با بیان دغدغه هایش مسیر متفاوتی را انتخاب کرد

شبی که جای حجازی، پورحیدری و کاشانی خالی بود | گزارش تصویری از مراسم جایزه حجازی

مراسم جایزه حجازی در شب تجلیل از کاشانی و پورحیدری | گزارش تصویری

حجت نظری: استقلال نسبت به فصل های گذشته نتایج بهتری گرفته است و این روند را ادامه خواهد داد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مراسم جایزه امید خدا ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • فیلم| مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • فیلم| آغاز مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور