Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با هدف ایجاد توازن در افزایش تولید کنسانتره آهن و حمل آن به مقاصد داخلی کشور، با تلاش بی وقفه پرسنل و برنامه ریزی مدون، ظرفیت بارگیری و حمل کنسانتره سنگ آهن در مجتمع معدنی چادرملو رکود حمل و بارگیری با ثبت یک میلیون و ۱۰۳ هزار و۴۷۰ تن در آذر ماه گذشته، شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام در پی تاکیدات و توصیه های مدیرعامل شرکت به منظور عینیت بخشی به جهش تولید در سالی که با همین عنوان نامگذاری شده، در حالی محقق شد که مشکلات زیر ساختی در تامین کامیون‌های حمل و نقل جاده‌ای و واگن‌های ریلی وجود دارد.

جهانی عنوان کرد: با وجود فرسودگی لوکوموتیوها همچنین تعمیرات مکرر سیلوی بارگیری قدیمی، توانستیم با همکاری تمامی عوامل دخیل در این فرایند از جمله شرکت‌های پیمانکاری، علاوه بر دستیابی به رکوردهای بارگیری و حمل روزانه در دو نوبت به ویژه در ۲۶ آذر ماه روز ملی حمل و نقل، بالاترین رکورد ماهیانه حمل و ارسال کنسانتره را در طول عمر مجتمع معدنی چادرملو به ثبت برسانیم.

وی همچنین بیان کرد: طی ۳۰ روز با استفاده از ۱۲ هزار و ۹۳۱ کامیون و بارگیری به وزن ۳۳۵ هزار و ۴۷۸ تن و ۹،۹۷۵ واگن به وزن ۷۶۷ هزار و ۹۹۲ تن در مجموع به میزان یک میلیون و ۱۰۳ هزار و ۴۷۰ تن کنسانتره سنگ آهن به مقاصد هدف در شرکت های فولاد سازی بزرگ کشور در خوزستان، اصفهان، خراسان و استان یزد حمل شود.

جهانی یادآور شد: بالاترین رکورد بارگیری و حمل در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ و در مدت زمان ۳۱ روز کاری به میزان یک میلیون و ۷۵ هزار و ۳۸۳ تن بوده است.

کد خبر 5102124

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مجتمع معدنی چادرملو بازرگانی استانها ویروس کرونا شب یلدا روز پرستار شیراز آمار کرونا پرستار عکس استانها کرمانشاه شهرکرد بوشهر شیوع کرونا گرگان قاسم سلیمانی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد