Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از قول حجت الاسلام سید عباس موسوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس اعلام کرد: تجهیزات آموزشی و رسانه ای مورد نیاز ۴۴ نفر از مددجویان این پرورشگاه موقوفه به ارزش شش میلیارد ریال تهیه شد و طی مراسمی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی افزود: تجهیزات آموزشی شامل ۴۴ دستگاه لپ تاپ، تبلت و بن تهیه ارزاق بوده است که در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی تهیه و تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف فارس با اشاره به قرارگیری بخش عمده ای از اراضی و رقبات موقوفه زالی در شهر صدرای شیراز گفت: عواید و درآمد حاصل اراضی و املاک موقوفه زالی مطابق نیت واقف و نص صریح وقفنامه صرف پرورشگاه و نگهداری و پرورش کودکان یتیم می شود.

موسوی با بیان اینکه پرورشگاه فعلی موقوفه حاج خلیل زالی تنها ظرفیت پذیرش حداکثر ۵۰ مددجو را دارد، گفت: علیرغم بهسازی و نوسازی پرورشگاه موجود در سال های اخیر، همچنان این مرکز در کنار سایر پرورشگاه های موقوفه و موسسات خیریه استان  پاسخگوی نیازهای جامعه نیست.

وی ادامه داد: به همین منظور طرح احداث بزرگترین کانون آموزشی و تربیتی ایتام کودک توسط موقوفه مرحوم حاج خلیل زالی تهیه شده است و  پرورشگاه جدید با ظرفیت پذیرش ۴۰۰ مددجو در بخشی از اراضی موقوفه زالی واقع در شهر صدرای شیراز احداث می شود.

مدیر کل اوقاف فارس به کمک ۲ میلیارد تومانی این موقوفه به ۴ هزار نفر از ایتام نیازمند شهر شیراز و استان فارس در سال جاری اشاره کرد و افزود: پرداخت حقوق موقوفه زالی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و متصرفین املاک این موقوفه به معنی پرداخت حقوق ایتام است و عواید حاصل از این موقوفه مطابق نیت واقف و زیرنظر ناظر موقوفه صرف کمک به یتیمان می شود.

برچسب‌ها کمک های مردمی شیراز دانش‌آموزان وقف فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمک های مردمی شیراز دانش آموزان وقف فارس کمک های مردمی شیراز دانش آموزان وقف فارس اخبار کنکور موقوفه زالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما

به گزارش همشهری آنلاین،‌اخبار غیررسمی حاکی از آن است که چند پزشک دچار نارسایی کلیوی شده‌اند. یک پزشک زن تاکنون فوت شده و یک پزشک دیگر به کما رفته است.

دو منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس صحت این خبر را تایید کرده و گفتند: عامل فروش این مشروبات الکلی دست‌ساز دستگیر شده است.

کد خبر 847908 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم مسمومیت پزشکی

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • جشن و تقدیر از معلم ها توسط دانش آموزان روستای الیف در روز معلم + فیلم و تصاویر
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما