Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران طی نامه رسمی وبا ارسال لوح افتخار از عبدالله قاسمی‌پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، صفادشت و ملارد که اقدامات جهادی در نامگذاری دانشکده های دانشگاه شهر قدس به نام شهدا به عمل آورده وهمچنین در بخش علمی که در فهرست دو درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت، تقدیرکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبر گزاری برنا تهران، سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده فرمانده اسبق سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران طی نامه وبا ارسال لوح تقدیراز زحمات عبدالله قاسمی‌پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، صفادشت و ملارد به دلیل نامگذاری ساختمان های دانشگاه به نام شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام و مدافع امنیت کشورتجلیل کردند.

در متن لوح تقدیر آمده است ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بدینوسیله از زحمات شما استادبسیجی ونخبه  که در زمره دانشمندان برتر دو درصد جهان قرار دارید به خاطر برگزاری مراسمات گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و نامگذاری ساختمان های دانشگاه شهر قدس مزین به نام سرداران شهید مدافع حرم وشهدای انقلاب و  فعالیت های بسیج اساتید و کارکنان آن واحد دانشگاهی تقدیر و تشکر نموده و این لوح به نشان یادبود حضورتان تقدیم می گردد امید است با اتکا به ذات احدیت و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)و نائب بر حق امام خامنه ای (مدظله عالی ) همیشه موفق وموید باشید.

بنابر این گزارش ،عبدالله قاسمی‌پیربلوطی به‌عنوان پژوهشگر دارای بیش از ۱۱۷ مقاله در موضوعات پزشکی و مولکولی زیستی Med cinal and Biomolecular Chemistry در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۰ است.

این دانشمند نخبه در بخش اقدامات جهادی وفرهنگی با نامگذاری سه دانشکده به نامهای دانشکده کشاورزی(سردار شهید همدانی)، دانشکده علوم انسانی(سردار شهید حاج رضا فرزانه)، دانشکده پزشکی ( به نام شهدای مدافع سلامت)ونامگذاری ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی وهمچنین نامگذاری مجتمع آزمایشگاهی به نام شهید هسته ای و دفاعی دانشمند برجسته کشور دکترمحسن فخری زاده را در کارنامه مدیریتی خود ثبت کرده است.

 قاسمی پیر بلوطی در این خصوص اظهار داشت: ضمن تشکر از فرمانده محترم سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران از تلاش و زحمات همه همکاران واحد شهرقدس در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام به خصوص آقای سید حسینی اشکذری مدیر حراست که خود از همرزمان سرداران شهید بودند تشکر کردند و بیان کردند راه شهیدان و ولایت خود بزرگترین دانشگاه و مکتبی است که باید در بین نسل جوان به خوبی آموزش، ترویج و فرهنگ سازی شود و امیدوارم خداوند متعال همه ما را در رسیدن به یک دولت اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب یاری فرماید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد شهرقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین