Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:17:33 GMT

منتقدان شیکاگو «سرزمین آواره ها» را برگزیدند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۸۰۶۴

منتقدان شیکاگو «سرزمین آواره ها» را برگزیدند

فیلم «سرزمین آوارها» موفق به کسب ۵ جایزه اصلی از جمله بهترین فیلم از جوایز سالانه انجمن منتقدان شیکاگو شد.

به گزارش ایسنا به نقل از شیکاگو سان، «سرزمین آواره ها» ساخته «کلوئی ژائو» که پیش از این موفق به کسب شیر طلای ونیز، بهترین فیلم جشنواره ونیز و بهترین فیلم ۲۰۲۰ در نظرسنجی ایندی وایر از منتقدان و روزنامه نگاران سینمایی شده است، در جوایز انجمن منتقدان شیکاگو نیز در مجموع توانست ۵ جایزه بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر زن (فرانسیس مک دورمند)، فیلمنامه اقتباسی و فیلمبرداری را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این فیلم «فرانسس مک دورمند» بازیگر برنده اسکار در نقش زنی از یک شهر در ایالت نوادای آمریکا بازی می‌کند که زندگی جدیدی را در جاده تجربه می کند. این فیلم بر اساس کتاب غیرداستانی «سرزمین آواره ها: زنده ماندن در آمریکای قرن بیست و یکم» نوشته «جسیکا برودر » ساخته شده است. 

در سایر بخش ها «چادویک بوزمن» بازیگر درگذشته آمریکایی برای بازی در فیلم «بلک باتم ما رینی» بهترین بازیگر مرد شناخته شده و جوایز نقش مکمل مرد و زن نیز به ترتیب به «پول راکی» برای فیلم «صدای متال» و «ماریا باکالووا» برای بازی در قسمت جدید کمدی «بورات» رسید. 

در سایر شاخه ها، «راند دیگر» به کارگردانی «توماس وینتربرگ» از دانمارک بهترین فیلم غیرانگلیسی شناخته شد و جایزه بهترین مستند بلند و انیمیشن به ترتیب به «دیک جانسون مرده است» و «وُلف واکرز» اعطاء شد. 

تاکنون توافق نظر قابل توجهی در میان برندگان جوایز سینمایی منتقدان دیده نشده و حلقه منتقدان نیویورک فیلم «اولین گاو» ساخته «کلی رایکارت» و انجمن منتقدان لس آنجلس فیلم «تبر کوچک» ساخته «استیو مک کوئین» را به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب کرده اند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم سرزمین آواره ها بهترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه

محمد محبی در روستوف خوش درخشیده است.

طرفداری | محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه