Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: جلال ریزانه معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به زاهدان سفر می کند.

«حجت الاسلام مهدی پودینه» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: جلال ریزانه معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور فردا به زاهدان سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، شرکت و سخنرانی در همایش رابطین استان، جلسه توجهی طرح ملی ایران قوی در مسجد حضرت محمد رسول الله و نشست صمیمی با پرسنل کانون های فرهنگی و هنری مساجد  استان از جمله برنامه های سفر معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به زاهدان است.

 

پودینه با اشاره به اینکه در این سفر جلال ریزانه در جریان روند اجرای طرح ایران قوی قرار خواهد گرفت، گفت: طرح ایران قوی در سیستان و بلوچستان در جریان است و رقابت شدیدی بین کانون های فرهنگی و هنری برای ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد وجود دارد.

 

وی افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از مسئولان کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان برای صدور مجوز الکترونیکی در خواست خودشان را ثبت سامانه بچه های مسجد کرده اند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجوز الکترونیکی طرح ملی ایران قوی کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس