Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@01:54:49 GMT

پژوهشگران برتر استان زنجان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۸۳۴۹

پژوهشگران برتر استان زنجان معرفی شدند

به گزارش ایرنا، در جشنواره تجلیل از پژهشگران و فناوران برتر استان زنجان که روز سه شنبه با حضور استاندار زنجان و حضور ویدئو کنفرانسی شرکت کنندگان برگزار شد، از پژوهشگران و فناوران برتر استان تجلیل شد.

دکترعلی رمضانی عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه زنجان و دکتر حسین حقی عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان که پیش از این عنوان پژوهشگر برتر کشوری را نیز کسب کرده بودند، حائز عنوان برتر در گروه علوم پایه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین دکتر محمد قلی نژاد، عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و دکتر عباسعلی زمانی، عضو هیات عملی گروه علوم محیط زیست دانشگاه زنجان و دکتر رباب افشاری از آموزش و پرورش استان، از دیگر برگزیدگان بخش علوم پایه معرفی شدند.

دکتر علی گنجلو، عضو هیات علمی گروه مهندسی صنایع غذایی دانشگاه زنجان، دکتر ندا زند، محقق مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی زنجان نیز عنوان برتر را در بخش کشاورزی به دست آوردند.

دکتر یوسف مرتضوی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان و محسن سلیمانی، کارشناس ارشد انفورماتیک پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان، نفرات برگزیده گروه علوم پزشکی معرفی شدند.

دکتر زهره ترابی، عضو هیات علمی گروه معماری  دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نیز عنوان پژوهشگر برتر حوزه معماری را به دست آورد.

دکتر فرهاد بیات، عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه زنجان و مسعود احمدی، مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان به عنوان پژوهشگران برتر گروه فنی و مهندسی معرفی شدند.

دکتر محمدتقی حیدری، عضو هیات علمی گروه جغرافیا دانشگاه زنجان و دکتر محمدرضا اروجی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان دکتر عباس بابایی از سپاه انصارالمهدی استان زنجان، عنوان برتر را در گروه علوم انسانی کسب کردند.

دکتر محمود عظیمی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی زنجان و محمد اسماعیل سلیمی از شرکت تجهیزات انرژی توان چرخه نیز به عنوان فناوران برتر معرفی شدند.

همچنین نشریه علمی پژوهشی " تأملات فلسفی" گروه فلسفه دانشگاه زنجان و نشریه"Journal of Advances in Medical and Biomedical Research" دانشگاه علوم پزشکی زنجان به ترتیب به عنوان نشریات برتر فارسی و انگلیسی معرفی شدند.

برچسب‌ها هفته پژوهش استانداری زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته پژوهش استانداری زنجان زنجان هفته پژوهش استانداری زنجان زنجان اخبار کنکور عضو هیات علمی گروه دانشگاه زنجان زنجان و دکتر علوم پزشکی معرفی شدند گروه علوم علوم پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام طهماسبی، دبیر علمی جشنواره علامه حلی در دهمین جشنواره علامه حلی که ویژه طلاب نو قلم برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از جشنواره بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ اثر علمی شامل کتاب، مقاله و پایان نامه به گروه‌های علمی ارسال شد که پس از ارزیابی‌ها ۲۳۵ اثر به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: ارتقا توان و رشد پژوهشی طلاب نو قلم و کمک به طلاب جوان برای تمرین پژوهشی و ایجاد رقابت سالم علمی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور هم در اختتامیه این جشنواره گفت: حوزه انقلابی نباید به چند موضوع محدود باقی بماند بلکه باید پژوهش‌ها به سمت نگاه جامع، اصیل و روش‌مند، با رویکرد تمدنی جدید و سبک زندگی نو و پاسخگوی انفجار‌های معرفتی باشد.

وی اضافه کرد: وضع موجود کافی نیست و حوزه باید پاسخگوی مشکلات تمدنی باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه طلبه جوان باید از امام و مبانی انقلاب الهام بگیرد و برای پایه پژوهش‌های خود از این مبانی استفاده کند، گفت: جلوه‌های انقلاب در عالم روشن است و همه این جلوه‌ها باید در پژوهش‌ها گنجانده شود.

وی افزود: نظام اسلامی نیاز به نرم افزار فکری دارد و باید بتوانیم پاسخ قوی و درخوری به مسائل کشور و شبهات و سوالات بدهیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: طلاب جوان باید با تکمیل روش و شیوه علمی خود، در پرتو عقل گرایی با محوریت کتاب و سنت پژوهش‌ها را اجرایی کرد.

وی تاکید کرد: تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است تا بتواند طلاب را آماده ایفای نقش‌های جدید برای تولید دانش و معرفت باشند.

دیگر خبرها

  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری